adexo3
۱۳۸۳۶۸۳
۱۷۹
۱۷۹
پ

آیت‌الله دری نجف آبادی: زن زندگی آزادی دروغ است

آیت‌الله دری نجف آبادی در افتتاحیه دومین هفته فرهنگی بر آستان آفتاب تاکید کرد: راه یکی بیشتر نیست و آن راه امام است؛ راه‌های دیگر انحرافی است. راه مستقیم راهی است‌ که امام ترسیم کرده‌ و کشتی نجات‌ دیگری نداریم.

 جماران: آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تجلیل، تعظیم و تکریم امام تجلیل، تعظیم و تکریم خودمان، اسلام، نظام، مکتب و راه امام است. ما نیاز به اسوه داریم. برای‌ این از سردار فاخر اسلام سردار سلیمانی، ابومهدی و سید رضی موسوی تجلیل می‌کنیم که اسوه و الگو هستند.

اگر فداکاری‌های ۲۰ سال گذشته نبود، امروز در جبهه‌ مقابله با اسرائیل این همه عزت نبود. امام‌ یک انسان بزرگ خودساخته بود. امام برای‌ همه‌ ما اسوه بوده، امروز و هزار سال دیگر هم‌ اسوه است.  البته‌ همه‌ این فرزندان‌ دلیر، "ژن فاطمی(س)" دارند. امروز وظیفه سنگینی داریم که افکار امام را بشناسیم و به فرزندان خودمان‌ بیاموزیم. راه یکی بیشتر نیست و آن راه امام است؛ راه‌های دیگر انحرافی است. راه مستقیم راهی است‌ که امام ترسیم کرده‌ و کشتی نجات‌ دیگری نداریم. همه‌ وجود امام مجسمه خیر و برکت است و هیچ انسان عاقلی خیر محض را رها نمی‌کند و سراغ چیز دیگری برود.

در مسأله زن به اسلام، قرآن، امام، رهبری و فاطمه اطهر(س) بدهکاریم. شخصیت بانوان، شخصیت مبتذل غربی نیست؛ و گوشه‌نشین هم نیست. در غزه اگر خانم‌ها پشتیبان نبودند، مردها می‌باختند. واقعا اسلام قابل مقایسه با نظام‌های دنیایی شرق و غرب نیست. من با مسئولیت‌های مختلف به ۳۰ کشور دنیا سفر کرده‌ام. زن‌ها در شرق و غرب برده مطلق هستند. زن زندگی آزادی دروغ است. الگوی ما فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(ع) است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج