اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۳۹۸۱
۸۰۷
۸۰۷
پ

انتقاد تند روزنامه جمهوری اسلامی درباره حجاب

به نام اسلام و به نام حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها که امروز سالروز تولد اوست مقررات سختگیرانه‌ای را در جامعه‌ای به اجرا درمی‌آورند که نه اسلامی است و نه با فرهنگ فاطمی منطبق است.

روزنامه جمهوری اسلامی: به نام اسلام و به نام حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها که امروز سالروز تولد اوست مقررات سختگیرانه‌ای را در جامعه‌ای به اجرا درمی‌آورند که نه اسلامی است و نه با فرهنگ فاطمی منطبق است.

 

به نام اسلام و به نام حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها که امروز سالروز تولد اوست مقررات سختگیرانه‌ای را در جامعه‌ای به اجرا درمی‌آورند که نه اسلامی است و نه با فرهنگ فاطمی منطبق است.

این روزنامه افزوده است: وقتی شما از یکطرف حجاب‌بان برای جلوگیری از بی‌حجابی یا بدحجابی می‌گمارید و از طرف دیگر در مصاحبه‌های تلویزیونیتان به وقت نیاز و مصلحت! از زبان زنان و دختران بدحجاب و گاهی حتی بی‌حجاب برای انقلاب و نظام و لزوم شرکت در انتخابات و راه‌پیمائی ۲۲بهمن تایید می‌گیرید و پخش می‌کنید، در عمل بدحجابی و بی‌حجابی را ترویج می‌کنید. نتیجه استفاده از شیوه «یک بام و دو هوا» همین است.

جمهوری اسلامی اضافه کرده است: روش غلط دیگری که آنهم برای اجرای احکام دین جواب نمی‌دهد اینست که عدالت را از جامعه بگیرید و تبعیض و ناداری را جای آن قرار بدهید و در همان حال به مردم بگوئید باید به تک‌‌تک احکام اسلام عمل کنید. جواب مردم به شما اینست که قبل از هر چیز شما خودتان عدالت را به جامعه برگردانید و تبعیض و فقر و گرانی را از بین ببرید آنگاه از ما انتظار عمل به احکام اسلام را داشته باشید. انصاف اینست که حق با مردم است و مسئولین باید این واقعیت را درک کنند که اجرای عدالت، انگیزه ایجاد می‌کند و مردم با چشیدن مزه عدالت، خود به خود به احکام دین پای‌بندی نشان خواهند داد. یعنی «وادار کردن» جواب نمی‌دهد ولی «انگیزه‌دار کردن» حتماً جواب می‌دهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج