۱۳۸۴۷۱۳
۴۳۲
۴۳۲
پ

خبر خوب برای عاشقان پاندای کونگ‌فوکار

سه پروژه جدید با حضور جک بلک صداپیشه مشهور هالیوودی «بوردرلندز»، «ماینکرفت» و «پاندای کونگ فو کار» در راه اکران جهانی هستند.

 صبا: معمولاً صداپیشگان انیمیشن‌ها و کاراکترهای لایو‌اکشن را سلطان گیشه نمی‌خوانند. چون ممکن است که اگر شخص دیگری صدا پیشه آثار موفق می‌شد، تاثیر چندانی روی استقبال مخاطبان نمی‌گذاشت. اما جک بلک، عضو چندین پروژه موفق در گیشه بوده است.

بلک در اکثر آثار مجموعه «پاندای کونگ فو کار» Kung fu Panda صدا پیشگی کرده است. او سال گذشته در نقش Bowser بدمن «فیلم برادران سوپرماریو» super Mario bros movie بازی کرده بود و قرار است تا در کنار جیسون ماموا در اقتباس از بازی کامپیوتری «ماینکرفت» Minecraft حضور پیدا کند. اما میرز، دنیل بروکس و سباستین یوجین هنسن دیگر بازیگران نسخه اقتباسی از بازی محبوب مایکروسافت هستند؛ جرد هس کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است.

اغلب اقتباس‌ها از بازی‌های کامپیوتری در تاریخ گیشه موفق نبوده‌اند؛ اما در دو سال گذشته، موفقیت‌هایی نظیر «سوپر ماریو» و «آخرین بازمانده از ما» the last of us و «سونیک جوجه تیغی» Sonic the hedgehog نشان داد که این آثار می‌توانند در سینما و تلویزیون نیز با استقبال هواداران همراه شوند.

کاراکتر جک بلک در «سوپر ماریو» یکی از مهمترین جذابیت‌های اثر بود و این انیمیشن در پایان توانست بیش از ۱.۳ میلیارد دلار بفروشد. محبوبیت بازی «ماینکرفت» در کنار دو ستاره فیلم، احتمال موفقیت نسخه اقتباسی را افزایش داده است.

جک بلک برای صداپیشگی در سریال انیمیشنی «پاندای کوگ فو کار: شوالیه اژدها»: the dragon knight توانست پیروز جایزه امی بشود. بلک در قسمت چهارم فیلم «پاندای کونگ فو کار» نیز در نقش پاندا ظاهر شده است. البته او در این انیمیشن، درصدد تعلیم روباهی بنام «ژن»، جایگزین «سلحشور اژدها» Dragon Warrior است. ممکن است که این یه اصطلاح «جایگزینی»، به ضرر فیلم تمام شود. «پاندای کونگ فو کار ۴» قرار است هشتم مارچ امسال اکران شود.

از طرفی دیگر کمدین آمریکایی در نسخه سینمایی اقتباس شده از بازی کامپیوتری «بوردرلندز» The borderlands حضور خواهد داشت. جک بلک صداپیشگی «کلپ‌ترپ» روبات پر سروصدای داستان را بر عهده گرفته است. الی راث کارگردان این فیلم بوده و بازیگرانی نظیر جیمی لی کرتیس، کیت بلانشت، کوین هارت و ادگار رامیرز در این فیلم نیز بازی می‌کنند. این فیلم در ماه آگوست امسال اکران می‌شود.

اگرچه تمرکز بلک در دو سال اخیر روی صداپیشگی معطوف شده اما دوباره با برادران فارلی در فیلمی جدید حضور خواهد داشت. این اثر با نام «بابانوئل محترم:» Dear Santa داستان نامه پسر بچه‌ای را دنبال می‌کند که به جای اینکه نامه آرزوی او به دست بابانوئل برسد، به دست شیطان می‌رسد. کیگن مایکل کی دیگر ستاره این فیلم خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج