۱۳۸۵۲۶۸
۲۱۵
۲۱۵
پ

کشف تجهیزات جنگی از ماموران قلابی گیلان!

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲ مامور قلابی و کشف سلاح و مقداری اوراق و اسناد مجعول دولتی، بانکی و مدرک تحصیلی از مخفیگاه آنان خبر داد.

ایسنا: جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲ مامور قلابی و کشف سلاح و مقداری اوراق و اسناد مجعول دولتی، بانکی و مدرک تحصیلی از مخفیگاه آنان خبر داد.

سردار حسین حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی اطلاع از اخاذی، کلاهبرداری و تهدید مردم توسط یک مامور قلابی در شهرستان رشت، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس و میدانی صحت موضوع برای پلیس محرز شد، افزود: پلیس با همکاری ماموران سپاه ناحیه رشت در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: از مخفیگاه متهم ۴۳ ساله، ۲ قبضه کلت کمری جنگی به همراه ۱۰ فشنگ، یک قبضه کلت گازی، ۸۸ عدد فشنگ جنگی، ۲ عدد شوکر، ۳ دستگاه بیسیم، ۳ عدد شارژر بیسیم، یک عدد باتوم، یک عدد افشانه دفاع شخصی، حدود ۷۰۰ عدد ساچمه، ۱۲کپسول گاز سلاح گازی، یک عدد تبرزین، ۶ عدد مهر ارگان‌های دولتی و مقداری اوراق و اسناد مجعول دولتی، بانکی و  مدرک تحصیلی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیس، متهم دستگیر شده هویت همدست خود و خریدار سلاح را در شهر رشت فاش کرد، گفت: متهم ۳۷ ساله دیگر نیز دستگیر و با هماهنگی قضایی در بازرسی از منزل وی یک قبضه کلت گازی شبه جنگی، ۲ عدد کپسول گاز و ۲تیغه خشاب کشف شد.

سردار حسن‌پور در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس در خصوص این پرونده ادامه دارد از همکاری مردم با پلیس قدردانی کرد و از آنها خواست در صورت مراجعه افراد به آنان و معرفی خود به عنوان ماموران ارگان‌های دولتی قبل از هرگونه پاسخگویی نسبت به رویت کارت شناسایی و اطمینان از صحت ادعای آن‌ها اطمینان حاصل کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج