اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۵۹۸۵
۹۶۳
۹۶۳
پ

مصر پیشنهاد وسوسه‌برانگیز اسرائیل را رد کرد

رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که مصر پیشهاد اسرائیل برای نظارت بیشتر تل آویو بر منطقه حائل در مرز غزه- مصر را رد کرده و اولویت را تلاش برای آتش بس قرار داده است.

 تسنیم: رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که مصر پیشهاد اسرائیل برای نظارت بیشتر تل آویو بر منطقه حائل در مرز غزه- مصر را رد کرده و اولویت را تلاش برای آتش بس قرار داده است.

مصر پیشنهاد وسوسه‌برانگیز اسرائیل را رد کرد

همراه با قطر، مصر نیز یک نقش پیشرو در مذاکرات برای دستیابی به یک توافق آتش بس ایجاد کرده است. منابع مصری گفتند که در جریان این مذاکرات اسرائیل به آنها پیشنهاد کرده تا نظارت بر محور فیلادلفی (یک منطقه حائل باریک در مرز غره و مصر) را به دست بگیرند.

یک مقام صهیونیستی که نخواست نامش فاش شود، مدعی شد که نظارت مشترک بر محور فیلادلفیا (محور صلاح الدین) با مصر از جمله موضوعاتی است که توسط طرفین مورد بحث قرار گرفته است.

اما القاهره نیوز وابسته به دولت مصر روز دوشنبه به نقل از یک منبع ناشناس گزارش داد که گزارش های اخیر درباره همکاری برنامه ریزی شده بین مصر و اسرائیل در این کریدور نادرست است.

 

این منابع افزودند که مصر دستیابی به یک توافق آتش بس جدید را به عنوان پایه و اساس لازم برای بحث در مورد غزه پس از جنگ، در اولویت قرار داده است.

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج