۱۳۸۶۰۳۹
۱ نظر
۶۳۹
۱ نظر
۶۳۹
پ

بیماری وزیر دفاع آمریکا لو رفت

بیمارستان «والتر رید» فاش کرد «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا به دلیل ابتلا به بیماری سرطان پروستات، در این مرکز نظامی بستری شد.

ایسنا: بیمارستان «والتر رید» فاش کرد «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا به دلیل ابتلا به بیماری سرطان پروستات، در این مرکز نظامی بستری شد.

مرکز درمانی والتر رید در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر کرده، فاش کرد لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در این بیمارستان و به دلیل بیماری سرطان پروستات تحت درمان قرار گرفته است.

در این بیانیه فاش شده که سرطان آستین ۷۰ ساله در اولین روزهای ماه دسامبر ۲۰۲۳ تشخیص داده شد و در ۲۲ دسامبر تحت عمل جراحی برای درمان سرطان قرار گرفت.

روز جمعه گذشته وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که آستین چهار روز قبل‌تر و پس از اینکه از یک روش پزشکی انتخابی دچار عوارض شد، در بیمارستان بستری شده است.

در بیانیه بیمارستان والتر رید آمده است: «او در زمان این روند، تحت بیهوشی عمومی بود. وزیر آستین، پس از جراحی و به‌صورت عادی بهبود یافت و صبح روز بعد به خانه بازگشت. سرطان او زود تشخیص داده شد و درمان‌پذیری او عالی است».

پیش از این مشخص نبود که ژنرال چهار ستاره آمریکایی تحت بیهوشی قرار گرفته بود؛ روندی که پنتاگون درباره این بیماری حتی به کاخ سفید اطلاع‌رسانی نکرده بود.

اطلاع رسانی درباره بستری شدن آستین به کاخ سفید و قانونگذاران آمریکایی چند روز به تعویق افتاد و همین امر باعث شد تا درخواست استعفای او مطرح شود. با این حال، کاخ سفید اعلام کرده بایدن به آستین اعتماد دارد و «مشتاقانه منتظر بازگشت او به پنتاگون است».

در ادامه این بیانیه همچنین آمده که آستین در روز اول ژانویه ۲۰۲۴ با علائمی مانند «حالت تهوع همراه با درد شدید در نواحی شکم، لگن و پا» بار دیگر در بیمارستان بستری و پس از آن مشخص شد که او دچار «عفونت ادراری» شده است.

طبق گزارش سی‌ان‌ان، «پت رایدر» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا هم روز سه‌شنبه ابتلای آستین به سرطان را تایید کرد و به خبرنگاران گفت او امروز را هم در بیمارستان سپری کرده است.

رایدر با این حال به زمان مرخص‌شدن رئیس پنتاگون از بیمارستان اشاره‌ای نکرد.

وزیر دفاع در زنجیره فرماندهی در ارتش آمریکا، پائین‌تر از رئیس‌جمهور است و یکی از مهم‌ترین اعضای کابینه در آمریکا محسوب می‌شود.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در ادامه گفت در هشت روزی که در بیمارستان تحت درمان عفونت بود «هیچ وقت هوشیاری خود را از دست نداد و هرگز به بیهوشی عمومی نرفت».

رایدر در پاسخ به این سوال که چرا وزیر دفاع آمریکا بیماری خود را علنی نکرد نیز گفت این موضع «کاملا شخصی» بود.

سخنگوی پنتاگون همچنین گفت آستین «به صورت فعال درگیر وظایف و در ارتباط مستمر با کارکنان خود است».

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      شفای عاجل از خداوند برای ایشون خواستاریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج