adexo3
۱۳۸۶۳۱۸
۲۰۳
۲۰۳
پ

مقاوم‌ترین تبلت سامسونگ در راه است

گلکسی تب اکتیو ۵ جدیدترین تبلت مقاوم سامسونگ است که می‌تواند در برابر سقوط ۱٫۸ متری مقاومت کند.

زومیت: گلکسی تب اکتیو ۵ جدیدترین تبلت مقاوم سامسونگ است که می‌تواند در برابر سقوط ۱٫۸ متری مقاومت کند.

درحالی‌که همه‌ی نگاه‌ها به پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی S۲۴ دوخته شده است که اواخر این ماه رونمایی می‌شود، غول کره‌ای با تبلت جدیدش همه را شگفت‌زده کرد.

تب اکتیو ۵ جدیدترین و بهترین تبلت مقاوم سامسونگ است که از ویژگی‌ها و بهینه‌سازی‌های مناسبی بهره می‌برد. همچنین دارای باتری قابل تعویض توسط کاربر و یک حالت بدون باتری برای سازگاری با محیط‌های کاری مختلف است.

براساس اطلاعیه‌ی رسمی سامسونگ، تبلت مقاوم جدید از محافظ گوریلا گلس ۵، گواهی IP۶۸ به‌منظور مقاومت در برابر گردوغبار و آب و استاندارد MIL-STD-۸۱۰H۰ به‌جهت مقاومت در برابر ارتفاع شدید بهره می‌برد. سامسونگ می‌گوید گلکسی تب اکتیو ۵ وقتی در کیس محافظش قرار بگیرد، می‌تواند در برابر سقوط ۱٫۸ متری مقاومت کند.

تبلت جدید گلکسی تب اکتیو ۵ دارای اتصال بی‌سیم Wi-Fi ۶ و شبکه ارتباطی ۵G است. این تبلت سامسونگ صفحه‌نمایش ۸ اینچی TFT با وضوح WUXGA و نرخ نوسازی حداکثر ۱۲۰ هرتز، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو دارد.

مقاوم‌ترین تبلت سامسونگ در راه است


سامسونگ مشخص نکرده است که کدام پردازنده به این تبلت قدرت می‌دهد؛ اما احتمالا پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای پنج نانومتری Exynos ۱۳۸۰ خواهد بود. این پردازنده با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه می‌شود. گلکسی تب اکتیو ۵ از کارت حافظه‌ی میکرو SD هم پشتیبانی می‌کند.

انرژی این تبلت مقاوم سامسونگ را باتری جداشدنی‌ای با ظرفیت ۵۰۵۰ میلی‌آمپرساعت تأمین می‌کند. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به دکمه‌های فیزیکی قابل شخصی‌سازی در قاب پایینی، پشتیبانی از قلم و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش اشاره کرد.

گلکسی تب اکتیو ۵ ابعادی برابر با ۱۲۶٫۸ در ۲۱۳٫۸ در ۱۰٫۱ میلی‌متر و وزن ۴۳۳ گرم دارد و ژانویه امسال (دی و بهمن ۱۴۰۲) با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI ۶ روانه بازار خواهد شد. قیمت تبلت موردبحث مشخص نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج