۱۳۸۶۳۳۴
۹۸
۹۸
پ

برگزاری نشست «تلکوبانک‌ها، پیوند دو صنعت برای استخراج منابع مشترک» با حضور ایرانسل

نشست تخصصی «تلکوبانک‌ها، پیوند دو صنعت برای استخراج منابع مشترک»، با حضور معاون دیجیتال ایرانسل و تنی چند از مدیران ارشد و فعالان حوزه تلکام، چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲، در سومین روز نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، برگزار شد.

برترین‌ها: نشست تخصصی «تلکوبانک‌ها، پیوند دو صنعت برای استخراج منابع مشترک»، با حضور معاون دیجیتال ایرانسل و تنی چند از مدیران ارشد و فعالان حوزه تلکام، چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲، در سومین روز نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، برگزار شد.

برگزاری نشست «تلکوبانک‌ها، پیوند دو صنعت برای استخراج منابع مشترک» با حضور ایرانسل

 معاون دیجیتال ایرانسل: اعتبارسنجی، یکی از موضوعات مهم در صنعت بانکداری امروز است که اپراتورها به دلیل حجم بالای مشترکان و داده‌های متناسب با نیاز بانک‌ها، دارا بودن زیرساخت‌های ارتباطی امن و نیز تجربه طولانی در مدیریت تراکنش‌های آنلاین، می‌توانند شریک راهبردی و مهمی برای بانک‌ها باشند.

 ایرانسل من با بیش از ۲۰.۳ میلیون کاربر فعال ماهانه و کیف پول دیجیتال ایرانسل به نام جیب جت، به‌عنوان تنها کیف پول دیجیتال دارای مجوز بانک مرکزی، ظرفیت‌های مهمی برای ارائه امن و سریع خدمات بانک‌ها به مشتریان خود هستند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج