۱۳۸۶۴۶۰
۶۹۶
۶۹۶
پ

سگ جنگی چابک روسیه که کنترل آن کار هر کسی نیست!

در سال ۲۰۰۲ بود که یک نمونه اولیه از سوخو ۳۷ سقوط کرد؛ گفته شده‌است که دلیل سقوط آن نقص نرم‌افزاری بوده‌است و تثبیت‌کننده افقی آن در حین پرواز از کار افتاده‌است.

خبرآنلاین: در سال ۲۰۰۲ بود که یک نمونه اولیه از سوخو ۳۷ سقوط کرد؛ گفته شده‌است که دلیل سقوط آن نقص نرم‌افزاری بوده‌است و تثبیت‌کننده افقی آن در حین پرواز از کار افتاده‌است.

سوخو ۳۷ یک جنگنده تک سرنشین و دو موتوره بود که برای نمایش قدرت روسیه و در راستای ارتقاء Su-۲۷M طراحی شده بود. سوخو ۳۷ با نازل‌های بردار رانش، رادار پیشرفته و اویونیک ارتقا یافته توسعه یافت. قابلیت مانور و نبرد هوایی قابل توجهی را به نمایش گذاشت. اما علیرغم اینکه یک سگ جنگی بسیار چابک بود، اما به خلبانان ماهر نیاز داشت و در کنترل با چالش‌هایی روبرو بود؛ عدم کنترل کافی خلبان روی هواپیما هنگام رزم هوایی مستقیم بین دو هواپیمای جنگی از چالش‌های سوخو ۳۷ بود.

طراحان مطمئن روس، این پرنده را رویایی برای شکستن رکوردهای مرگبار می‌پنداشتند و به حیات مجدد صنعت هوانوردی روسیه امیدوار بودند اما در نهایت تنها چند فروند پیش نمونه از سوخو ۳۷ تهیه شد و تولید آن تعلیق و یا درواقع متوقف شد و دلیل آن نیز عدم اختصاص بودجه لازم به پروژه آزمایشی اعلام شد.

سگ جنگی چابک روسیه که کنترل آن کار هر کسی نیست!

رنگ‌آمیزی وهم‌انگیز این هواپیما به شکل خاکی و قهوه‌ایی است. این هواپیما دارای کد «۷۱۱ آبی» بود که بعداً به «۷۱۱ سفید تغییر» کرد. سوخو ۳۷ اولین پروازش را در فرودگاه رامنسکویه در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۶ انجام داد که خلبانی آن را یوگونی ایوانوویچ فرولوف برعهده داشت. در ۱۲ روز پس از آن، ایگو وتینستف نیز به فرولوف پیوست و این دو به نوبت خلبانی هواپیما را برعهده می‌گرفتند.

سگ جنگی چابک روسیه که کنترل آن کار هر کسی نیست!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج