adexo3
۱۳۸۶۴۷۹
۶ نظر
۹۶۷
۶ نظر
۹۶۷
پ

چاقوکشی یک دانش‌آموز معلم رشتی را مجروح کرد

برادر دانش‌آموزی که در امتحان مدرسه تخلف کرده بود با حضور در مدرسه، یک دانش‌آموز و یک معلم را با چاقو مضروب کرد و متواری شد.

ایسنا: برادر دانش‌آموزی که در امتحان مدرسه تخلف کرده بود با حضور در مدرسه، یک دانش‌آموز و یک معلم را با چاقو مضروب کرد و متواری شد.

 بنابر اطلاعیه روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش گیلان، صبح روز ۱۹ دی‌ماه، دانش‌آموزی در مدرسه پسرانه شهید عالمی ناحیه دو رشت که در آزمون ترم اول مرتکب تخلف شده بود از سوی معلم بازخواست شد و پس از اتمام امتحان و بازگشت به منزل، با برادر بزرگترش دوباره به مدرسه بازگشت.

برادر دانش‌آموز با حضور غیرقانونی در محل امتحان دانش‌آموزان پایه نهم، با چاقویی که همراه داشت یک دانش‌آموز و یک معلم مدرسه را مجروح می‌کند و متواری می‌شود.

پس از وقوع این حادثه و با درخواست مدیر مدرسه، پلیس در مدرسه حاضر شده و پس از بررسی‌های اولیه و تهیه صورتجلسه، اقدامات لازم را برای دستگیری ضارب، آغاز کرد.

رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه مسئولان حراست و بازرسی آموزش و پرورش ناحیه دو رشت بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در محل دبیرستان حاضر شدند و موضوع را پیگیری کردند.

با توجه به اهمیت ایجاد فضایی آرام و به دور از هرگونه تنش در مدارس به ویژه در ایام امتحانات، اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان بر خود وظیفه می‌داند تا در این زمینه و همچنین استیفای حقوق معلمان و دانش‌آموزان و ایجاد اطمینان خاطر برای اولیای دانش‌آموزان، اقدامات لازم را انجام دهد.

بدیهی است، در رابطه با این حادثه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان نتایج به دست آمده را سریعا اطلاع‌رسانی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      برای آموزش و پرورش متاسفم!

    • ناشناس

      گل بگیرید در اموزش و پرورشی که امنیت معلم و دانش آموزان رو نمیتونه تامین کنه. عاقب نگاه نکردن به معلم و دانش آموزان و اموزش و پرورش مملکت همینه. بزرگترین سرمایه کشور که اموزش و پرورشه در فلاکته تو این مملکت. بیدار شید تا خیلی دیر نشده....

    • ناشناس

      حقشونه

    • ناشناس

      حق گفتی

    • ناشناس

      برای این وزارتخانه که معلم راخلع ید کرده متاسفم

    • ناشناس

      بازم رشت چه خبره اونجا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج