adexo3
۱۳۸۶۸۶۹
۸۴۰
۸۴۰
پ

امام جمعه رشت: کشف حجاب‌ها عامدانه است

فلاحتی، امام جمعه رشت: باب‌المندب و دریای سرخ نیز از لحاظ سوق‌الجیشی دارای اهمیت است و سالانه ١۶ هزار کشتی نظامی و تجاری از این دریا عبور می‌کند، ٣٠ درصد نفت جهان از دریای سرخ عبور می‌کنند و حضور مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم و با عظمت است.

 دیده بان ایران: فلاحتی، امام جمعه رشت: باب‌المندب و دریای سرخ نیز از لحاظ سوق‌الجیشی دارای اهمیت است و سالانه ١۶ هزار کشتی نظامی و تجاری از این دریا عبور می‌کند، ٣٠ درصد نفت جهان از دریای سرخ عبور می‌کنند و حضور مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم و با عظمت است.

حجت الاسلام رسول فلاحتی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته  رشت در مصلی این شهر وی با بیان اینکه حضور مقتدرانه ایران در آب راهه‌ها معادله‌سازی جمهوری اسلامی و نقش آفرینی آن در دنیا را به رخ جهان می‌کشد، اظهار کرد: یکی از بزرگترین کارهای صورت گرفته در روزهای اخیر عبور ناوشکن البرز ایران از باب‌المندب و رسیدن به دریای سرخ بود که به دلیل حوادثی چون شهادت جمعی از هموطنان عزیز در سالروز شهادت حاج قاسم خیلی مطرح نشد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

بنابر گزارش دیدبان ایران؛ به گفته خطیب جمعه رشت، داعش را با نگاه وهابی ایجاد کردند تا دشمن با این حرکت‌های ناموزون و نا متوازن منطقه را ناامن کرده و ایران را وارد ماجرای تقابلی مستقیم با رژیم منحوسی صهیونیستی کند و ایران را از تأثیرگذاری در جهان دور نگاه دارد.

فلاحتی با تأکید بر اینکه این ناوشکن هزار و ۵۵٠ تن وزن دارد، بیان کرد: باب‌المندب و دریای سرخ نیز از لحاظ سوق‌الجیشی دارای اهمیت است و سالانه ١۶ هزار کشتی نظامی و تجاری از این دریا عبور می‌کند، ٣٠ درصد نفت جهان از دریای سرخ عبور می‌کنند و حضور مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم و با عظمت است.

امام جمعه رشت با تاکید براینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی  باید برای گره گشایی مردم تلاش مضاعف کنند، افزود: برخی افراد در تبلیغات انتخاباتی از شیوه‌های نامتعارفی ستفاده می‌کنند که مردم هرگز با این رفتارها نظرشان تغییر پیدا نمی‌کند.

 وی با اشاره به فرار ذلیلانه محمدرضا شاه از کشور که آزادی ایران پس از ۲ هزار و ۵٠٠ سال نظام شاهنشاهی را فراهم آورد، گفت: همه پادشاهان در طول تاریخ در دوره قدرت خود مردم را همواره مورد زحمت و آزار قرار می‌دادند.

امام جمعه رشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم افزود: قدردانی از امام خمینی (ره) و ملت ایران از موضوعات مورد تاکید ایشان در همه سخنرانی‌هاست.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا حضور مردم در صحنه های مختلف را کمرنگ کند، تصریح کرد: کوچک جلوه دادن حضور پرمعنای مردم در مناسبت‌های مختلف از جمله سالروز شهادت حاج قاسم، ناامید کردن جوانان به آینده، ترساندن جوانان از آمریکای زورگو و رژیم منحوس صهیونیستی و بی اعتقاد کردن مردم از حضور در عرصه‌ها از شگردهای دشمن در برابر ملت ایران و نطام جمهوری اسلامی ایران است.

فلاحتی با تاکید به اینکه در خصوص کشف حجاب باید گفت این کشف حجاب‌ها صرفاً از روی ناآگاهی نیست بلکه برخی عامدانه است، افزود: انتخابات حضور مقتدرانه ملت ایران در دفاع از کشور، انقلاب و ارزش‌های اسلامی است لذا مردم با حضور در انتخابات دشمن را ناامید خواهند کرد.

وی  با گرامیداشت ماه مبارک رجب گفت: ماه رجب، از ماه های بزرگی است که طلوع سه امام معصوم، امام علی (ع)، امام محمد باقر (ع) و امام جواد (ع) را در آن شاهدیم که برای شیعیان بسیار با ارزش است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج