۱۳۸۷۰۱۷
۸۳۷
۸۳۷
پ

پهلوگیری ناوگروه نیروی دریایی پاکستان در بندرعباس

ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی کشور پاکستان متشکل از دو فروند ناو رزمی در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت

ایلنا نوشت: ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی کشور پاکستان متشکل از دو فروند ناو رزمی در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت.

ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی کشور پاکستان متشکل از دو فروند ناو رزمی، با هدف گسترش روابط دوستانه و ارتقاء سطح ‌تعاملات آموزشی میان نیروی دریایی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و پاکستان، با استقبال رسمی فرماندهان نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش پهلو گرفت.

امیر دریادار دوم فرهاد فتاحی جانشین منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در آیین استقبال از ناوگروه نیروی دریایی پاکستان ضمن ابراز خرسندی از حضور و پهلوگیری این ناوگروه، گفت: یقیناً حضور ناوگروه رزمی آموزشی نیروی دریایی پاکستان در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش، افزایش سطح تعاملات رزمی آموزشی و تبادل تجربیات دریانوردی را برای دو طرف به همراه خواهد داشت.

همچنین دریادار دوم بلال فرمانده ناوگروه نیروی دریایی پاکستان، با تشکر از استقبال گرم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ناوگروه پاکستانی گفت: برای روابط حسنه دو نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان ارزش قائلیم و آن را ارج می‌نهیم و امیدوارم که این حضور باعث ارتقاء و گسترش سطح روابط دو نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان و انتقال تجربیات و تعاملات آموزشی باشد.

ناوگروه نیروی دریایی کشور پاکستان در مدت ۳روز اقامت در بندرعباس، ضمن بازدید از اماکن توریستی، فرهنگی و تجاری بندرعباس، با فرماندهان منطقه یکم دریایی امامت نداجا دیدار و با حضور در گلزار شهدای بندرعباس، به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس ادای احترام خواهند کرد.

برگزاری تمرین رزمی دریایی در محدوده آب‍های خلیج فارس و تنگه هرمز و مراسم معنوی محفل انس با قرآن باحضور کارکنان منطقه یکم امامت نداجا و کارکنان ناوگروه پاکستانی از دیگر برنامه‌های این ناوگروه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج