adexo3
۱۳۸۷۲۲۵
۳۷۷
۳۷۷
پ

انهدام باند سارقان طلای دختران خردسال در ساری

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از بازداشت سارقان طلا از کودکان، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در شهرستان ساری خبر داد.

ایسنا: رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از بازداشت سارقان طلا از کودکان، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در شهرستان ساری خبر داد.

انهدام باند سارقان طلای دختران خردسال در ساری

سرهنگ کاراگاه "علی قیصری "در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح برخورد با سارقان خشن و در پی وصول پرونده‌های سرقت از دختران خردسال در شهرستان ساری، مراتب در دستور کار ویژه و عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مازندران قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اعلام این خبر اظهار کرد: با اقدامات گسترده فنی و اشرافیت اطلاعاتی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، طی ماموریتی پس از شناسایی با هماهنگی قضایی و اقدامات فنی و تخصصی لازم، سارقان و مالخران مورد نظر شناسایی کردند.

وی افزود: در همین راستا کارآگاهان پلیس پس از اخذ دستور قضایی در چندین مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه، سارقان اصلی که دو زن جوان بودند را در اقدامات گسترده علمی و فنی در مخفیگاه‌شان دستگیر و به یگان تحویل دادند.

سرهنگ "قیصری" بیان کرد: در این رابطه ۴ متهم دستگیر و سارقان طی اقدامات فنی به‌عمل آمده به ۴ فقره سرقت گوشواره و گردنبند از کودکان خردسال اقرار کردند که اموال مسروقه نیز کشف و پس از تشکیل پرونده ها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس که از طریق رسانه‌های جمعی و فضای مجازی معتبر منتشر می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

یک زن حین سرقت کابل برق بازداشت شد

جانشین انتظامی استان مازندران از بازداشت زنی که در شهرستان ساری اقدام به سرقت سیم و کابل کرده بود، خبر داد.

سردار " سید موسی حسینی " گفت: پس از چند فقره سرقت سیم کابل تلفن و برق در سطح حوزه استحفاظی ساری، در پایگاه آگاهی گشت‌های نامحسوس شبانه برای شناسایی سارق یا سارقان تشکیل شد.

وی افزود: پس از بررسی شیوه و شگرد و محل‌های وقوع سرقت مأموران پایگاه آگاهی ساری اقدام به گشت زنی نامحسوس در سطح حوزه کردند که در نهایت یک سارق زن حین سرقت رویت و با اقدام به موقع مأموران بازداشت شد.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در بازجویی‌های انجام شده سارق به ۳۰ فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی ساری اعتراف کرد.

سردار حسینی از کشف ۱۰۰ متر سیم کابل و ابزار و ادوات سرقت از سارق خبرداد و گفت: با تکمیل پرونده متهم با دستور قضایی روانه زندان شد و تحقیقات در زمینه سایر سرقت‌های احتمالی کماکان ادامه دارد.

بازداشت شکارچیان غیرمجاز در عباس آباد

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از بازداشت شکارچیان غیرمجاز در بخش سلمانشهر خبر داد. سرهنگ" داود صفاری زاده" در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمنیه شکار غیرمجاز در بخش سلمانشهر شهرستان عباس آباد، پی گیری موضوع به صورت وی‍ژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ سلمانشهر با اشراف اطلاعاتی متهمان را در محدوده ساحل شناسایی و پس از هماهنگی قضایی هر ۳ متهم را در یک اقدام ضربتی بازداشت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد با بیان این که در بازرسی از خودرو متهمان ۳ قبضه اسلحه شکاری کشف شد، تصریح کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ صفاری زاده با قدردانی از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های ضروری و فوری شهروندان است.

بازداشت سارقان مسلح در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از بازداشت سارقان به عنف مسلح در شهرستان خبر داد. سرهنگ "علی اکبر درویشی " در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام سرقت مسلحانه با اسلحه شکاری و سرقت چند دستگاه تلفن همراه هوشمند از شهروندان، ماموران پلیس آگاهی شهرستان "نوشهر" با همکاری سایر واحدهای انتظامی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند. وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از منابع و مخبرین موفق به شناسایی متهمان شدند و در یک عملیات ضربتی، این افراد را بازداشت کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این سارقان وارد منزل شهروندان شده و اقدام به سرقت به عنف می‌کردند. سرهنگ درویشی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با بازداشت دو نفر از سارقان و کشف ۳ دستگاه تلفن همراه و تحت تعقیب قرار دادن نفر سوم، افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف که حسب دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بدون فوت وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دستگیری سارق اماکن مذهبی در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از بازداشت سارق اماکن مذهبی با ۱۷ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ " قاسم عزیزی" در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن مذهبی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و در اقدامی غافلگیر کننده وی را در حال جابجایی اموال مسروقه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۷ فقره سرقت اماکن مذهبی در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه به نقش مشارکت‌های مردمی در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست؛ در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا از وقوع سرقت، پیشگیری و در صورت وقوع، نسبت به بازداشت سارق اقدام شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج