adexo3
۱۳۸۷۴۵۱
۱۲ نظر
۴۷۰۱
۱۲ نظر
۴۷۰۱
پ

این روزها رامبد جوان و مهران مدیری از هر دو طرف فحش می‎خورند

انتشار خبر غیبت مهران مدیری و رامبد جوان در جشنواره فیلم فجر امسال در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشت؛ ماجرا بدین ترتیب است که این دو نفر از دو سمت تحت فشار قرار دارند

برترین‌ها: در حالی که چند روزی تا آغاز جشنواره فیلم فجر 1402 باقی نمانده است که که حواشی آن خبرساز شده و به بحث داغ این روزهای فضای مجازی و رسانه تبدیل شده است.

با اعلام فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فجر از میان تولیدات امسال سینمای ایران فهرستی از غایبان سرشناس به چشم می‌خورد که قابل توجه است. انتشار خبر غیبت مهران مدیری و رامبد جوان در جشنواره فیلم فجر امسال در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشت؛ ماجرا بدین ترتیب است که این دو نفر از دو سمت تحت فشار قرار دارند؛ عده‌ای از کاربران می‌گویند اصلا چرا رامبد و مدیری درخواست حضور در جشنواره فجر داشته‌اند، این دسته اعتقاد دارند که اگر این دو نفر سال گذشته منتقد برخی مسائل بوده‌اند چرا حالا تقاضای حضور در جشنواره فجر را دارند؟ 

از طرفی چون بنا به آن چه که منابع رسمی می‌گویند و فیلم این دو نفر در هیات انتخاب جشنواره فجر رد شده است، نگاه نهادهای رسمی به رامبد و مدیری نوعی نگاه تحقیرآمیز بوده، این جمله که «آن‌ها هنرمند تلویزیون هستند» در واقع تقلیل‌دهنده جایگاه رامبد جوان و مهران مدیری بوده است و هر دو نفر هم در افکار عمومی تا حدی جایگاهشان را از دست داده‌اند و هم از سمت نهادهای رسمی تلویحا انگار رانده شده‌اند.

این روزها رامبد جوان و مهران مدیری از هر دو طرف فحش می‎خورند

راه ندادن مهران مدیری و رامبد جوان به جشنواره فجر!

در همین کش و قوس و در کمال تعجب «صبحانه با زرافه‌ها» به کارگردانی سروش صحت در این فهرست جشنواره فجر حضور دارد اما خب همان‌طور که بالا هم نوشتیم خبری از آثار مهران مدیری و رامبد جوان نیست!

حالا در هر صورت «ساعت ۶ صبح» مهران مدیری و «زودپز» رامبد جوان در جشنواره نیست و در ابتدا تصور می‌شد این دو فیلمساز متقاضی حضور در جشنواره نبوده‌اند اما حالا مشخص شده آنها را به جشنواره راه نداده‌اند! هنوز مشخص نیست غیبتش به علت ممیزی است یا رد شدن توسط هیات انتخاب.

«زودپز» رامبد جوان که بنا به گفته برخی پرامیدترین کمدی سال آینده گیشه سینماهاست و نوید محمدزاده و محسن تنابنده را به عنوان بازیگران اصلی دارد دیگر غایب سرشناس امسال است. فیلمی که به گفته عضو هیات انتخاب جشنواره توسط این هیات رد شده است!

این روزها رامبد جوان و مهران مدیری از هر دو طرف فحش می‎خورند

اما این دو نفر این روزها چه می‌کنند؟ 

مهران مدیری سال گذشته به دلیل برخی نظراتش در خصوص وقایع پاییز 1401 حسابی جنجال به راه انداخت. کسی تصور نمی‌کرد یک سال بعد تصویر او را روی بیلبوردهای شهر تهران ببیند، اما خب حالا او با «اسکار» برگشته و اما از رامبد جوان غیر از خبرهمنی فیلم در حال تولیدش خبر چندانی در دست نیست، گرچه که گاها عکس‌های از او و نگار جواهریان بیرون می‌آید و همین.

محمدرضا عباسیان درباره غیبت فیلمسازانی مانند مهران مدیری و رامبد جوان در فهرست هیات انتخاب هم توضیح داده است:

* طبیعتا همه فیلم‌هایی که هیات انتخاب موردبازبینی قرار داده از آثاری بوده‌اند که فرآیند تولیدشان به پایان رسیده بود و عدم‌حضور آنها در فهرست نهایی به دلیل عدم جمع‌بندی اعضا برای حضور آن‌ها بوده است.

* آثار فیلمسازانی که به آنها اشاره کردید هم در هیات انتخاب دیده شد و به دلیل جمیع جوانب برای حضور در جشنواره انتخاب نشدند.

* برای انتخاب یک فیلم هم محتوای آثار مورد توجه بوده است و هم کیفیت سینمایی آنها. ممکن است در رد شدن یک فیلم هر دو مورد تاثیر داشته باشد و درباره برخی آثار شاید یکی از جنبه‌ها تاثیر بیشتری داشته است!

این روزها رامبد جوان و مهران مدیری از هر دو طرف فحش می‎خورند

رویارویی حامیان و منتقدان «مهران» و «رامبد» برای یک جشنواره!

انتشار خبر غیبت مهران مدیری و رامبد جوان در جشنواره فیلم فجر امسال در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشت تا آنجا که برخی از عدم حضور مدیری و جوان در جشنواره گلایه کردند و عده ای دیگر ضمن انتقاد دوباره از مواضع مهران مدیری و رامید جوان در حوادث سال گذشته از این دو چهره به خاطر ارائه آثار خود به هیات داوری هم گلایه کردند و اصل تلاش این دو هنرمند برای حضور جشنواره فجر را زیر سوال بردند!

در ادامه چند نمونه از واکنش فعالان مجازی - فرهنگی در این خصوص را برایتان آورده‌ایم:

* مهدی خرم دل، روزنامه نگار: مهران مدیری و رامبد جوان فرم جشنواره فجر را پر کردند اما به جشنواره راهشان ندادند و یک صندلی برای آنها کنار یک سری جوان پیاده نگذاشتند!

* احسان از منتقدان مدیری و رامبد جوان نوشت: خدایا عاقبت ما رو عاقبت مهران مدیری و رامبد جوان قرار نده آمین!

* زهرا از طرفداران حضور مدیری در جشنوراه است و می گوید: باورم نمیشه مهران مدیری! نمیتونم قبول کنم در جشنواره نیست!

* پیام نیز در توئیتر خود نوشته که یارو خودش مشخص نیست کجای سینما ست می گوید چون مهران مدیری و رامبد جوان در سینما چهره نیستند فیلم های شان در بخش مسابقه ی جشنواره فیلم فجر انتخاب نشدند! بدتر از همه این که مجری صداوسیما ی میلی هم هیچ واکنشی در برابر این خزعبل بیان شده از خودش نشان نداد!

این روزها رامبد جوان و مهران مدیری از هر دو طرف فحش می‎خورند

* اکانت توئیتری «باهوش خلاق» در حمایت از مهران مدیری گفت: نظریه نامحبوب: مهران مدیری بسیار ادم باهوش، حرفه ای و واااقعا مردم دوسته و خیلی الکی بهش تهمت زدن وشایعه ساختن تا خرابش کنن :)

* لادن اما در واکنش به نظر اکانت توئیتری «باهوش خلاق» نوشته است: اقا چی شد!؟؟ این بازیگرا گفتن ما تا همیشه با صداوسیما خدافظی میکنیم! الان برنامه جدید ساختن، فیلم رو پرده دارن، برای جشنواره در حال آماده سازی هستن و راهشون نمیدن! مهران مدیری، پژمان جمشیدی، رامبد و سروش صحت و‌ بقیه.

* آرش هم گلایه کرده است که مهران مدیری و همچنین رامبد جوان هم با آثارشان متقاضی حضور در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بودند اما فیلم‌های این دو کمدین مشهور، سطح کیفی بسیار پایینی دارد. فیلم مهران مدیری،دچار فیلمنامه‌ای بسیار نازل است و فیلم رامبد جوان حتی کارگردانی درستی هم ندارد.

* مریم هم با گلایه و کنایه خطاب به مسئولان جشنواره گفت: خالص سازی به فیلم های جشنواره فجر 42 رسید!  فیلم‌های رامبد جوان و مهران مدیری دیده شدند اما به‌دلیل محتوای سینمایی و یا کیفیتشان انتخاب نشدند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      جشنواره‌هم‌مثل‌صداوسیما‌‌بی‌دروپیکر‌شده
      وگرنه‌این‌حا‌ل‌وروزش‌نبود

    • سهیل حسنی

      بعد از روحانی سیاست سانسور حذف و یکسان سازی با هدف خالص سازی در دانشگاه و مجلس و صدا و سیما و سینما و سیاست و اقتصاد و فرهنگ باعث ایجاد شکاف نود درصد بدنه جامعه در برابر ده درصد صاحبان قدرت گردیده

    • ناشناس

      اون آرشی که نطرشو نوشتی ارش فهیم منتقد روزنامه کیهانه و مشخصه که با مهران مدیری مشکل داره.

    • ناشناس

      عباسیان و بقیه تندروها هنوز دارن می‌سوزن که مهران مدیری دیگه نخواست با صداوسیما کار کنه و راحت هم نمیذارن تو سینما و نمایش خانگی کار کنه. تو نمایش خانگی که با کلی سختگیری و این دست و اون دست کردن مجوز اسکار رو دادن. برا فیلم مدیری هم که اول تهیه کننده شو مجبور می کنن به خاطر اکران، اجبارا فرم جشنواره رو پرکنه بعد با رسانه هاشون شلوغ می کنن که فیلم مدیری فرم جشنواره پر کرده بعد نمی پذیرنش و میگن چهره سینمایی نیست که ناامیدش کنن و تو سینما شکست خورده جلوه‌ش بدن. فشار روحی و روانی میارن که جایی جز تلویزیون نتونه کار کنه ولی کور خوندین. مردم دستتون رو خوندن. دیگه بلاهایی که موقع قهوه تلخ سر مدیری اوردین رو این بار نمیتونین تکرار کنین

    • ناشناس

      بازم میگم این عباسیان دشمن شماره یک مهران مدیریه. همه جا علیه مهران مدیری بد میگه. یکی از کسانی بود که باعث شد قهوه تلخ متوقف بشه. کلا دشمنی داره با مدیری. ربطی هم به سینما و تلویزیون نداره. هر جا دستش برسه ضربه میزنه به مهران مدیری.

    • ناشناس

      مهران مدیری تحصیلکرده است اصلا قابل مقایسه با رامبد جوان دو زن طلاق دیپلمه نیست برید ببینید اصالتش از کجاست که با دیپلم تا کارگردانی رسیده

    • ناشناس

      هیچکس از رامبد خوشش نمیاد برعکس مدیری

    • مهران

      فقط عقط مهران مدیری عزیز که تو نقش باریکری و محری بودنش مغز متفکر

      مهران مدیری حرف نداره ..رامبد گوشت تلخه تو اجراهاش یه اداهایی دارمیاره بچه گانه که بهش نمیاد
      مهران خیلی استوار و بجا طنز میگه حرفاش هم قابل درک و قشنگ و بجا هستش ..دوستش داریم

    • ناشناس

      رامبدباپارتی به اینجاهارسیده.

    • مهرداد کشاورز

      مزخرف ها این دو نفر به جایی دل مردم را بخنداند به فکر پول مقام شهرت وشکم سیر کردن زن بچه خود هستند این حرف های من نه توهین است ونه فحش حرف دل همه مردم ایران است یا حق

    • ناشناس

      مهران مدیری هم دیپلمه هست

      پاسخ ها

      • ناشناس

        نخیر لیسانس داره دانشگاه هنر درس خونده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج