۱۳۸۷۸۱۷
۶۶۷
۶۶۷
پ

سناریوی مرموز ماجرای کشف جسد یک زن در عمق چاه

مردمعتاد که متهم است مادرش راداخل چاه انداخته با بخشش اولیای‌دم‌، از جنبه عمومی جرم به زندان محکوم شد، متهم مدعی است در مرگ مادرش نقشی نداشته و او بر اثر حادثه به داخل چاه سقوط کرده بود.

خبرفوری: تحقیقات جنایی این پرونده از سال گذشته و با گزارش ناپدید شدن زن ۶۵ ساله و پسرش آغاز شد‌. یکی ازدختران این زن در شکایت خود گفت: «مادر وبرادرم درجنوب تهران سرایدار باغی هستند. چند روزی است از آنها بی‌خبر هستم و احتمال می‌دهم بلایی سر آنها آمده باشد.»

پس ازاین شکایت، تحقیقات ماموران آغاز واکبر۴۰ ساله شناسایی و دستگیر شد. او در تحقیقات مدعی شد مادرش به داخل چاهی که در باغ بوده‌، افتاده و او نقشی در مرگ مادرش نداشته است.

ماموران سپس به بررسی چاه پرداخته و  جسد  این زن را کشف و خارج کردند.  با توجه به مدارک پرونده‌، برای اکبر به اتهام قتل مادرش کیفرخواست صادر و پرونده برای محاکمه به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در این جلسه اولیای‌دم ازقصاص برادرشان گذشته و او را بخشیدند.

سپس متهم در جایگاه قرارگرفت و با رد دوباره اتهام  قتل  عمدی گفت: «‌آن روز مادرم برای من غذا درست کرد‌. بعد من مواد کشیدم و حال طبیعی نداشتم. وقتی به خودم آمدم از مادرم خبری نبود. به جست‌وجو در باغ پرداختم و متوجه شدم قصد داشته به سمت دستشویی برود اما به داخل چاه سقوط کرده است.‌»

رئیس دادگاه سپس از متهم پرسید‌: چرا به جای کمک به مادرت فرار‌کردی؟ که متهم در پاسخ گفت: چون معتاد بودم ترسیدم مرگ او گردن من بیفتد و از ترس فرارکردم. صاحب باغ آن چاه را غیرمجاز آنجا حفرکرده بود و فکر نمی‌کردم مادرم داخل آن سقوط کند. پس از دفاعیات متهم‌، قضات وارد شور شده و این مرد را از جنبه عمومی جرم، به زندان محکوم کردند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج