اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۸۱۹۳
۸۳۵
۸۳۵
پ

ترامپ: ایران باعث وضع وحشتناک اسرائیل است

نامزد پیشتاز جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، وضع کنونی اسرائیل را «وحشتناک» خواند و ایران را عامل این وضع خواند.

فارس: نامزد پیشتاز جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، وضع کنونی اسرائیل را «وحشتناک» خواند و ایران را عامل این وضع خواند.

ترامپ: ایران باعث وضع وحشتناک اسرائیل است

در شرایطی که نهادهای اطلاعاتی غرب هیچ نشانه‌ای از نقش‌ داشتن ایران در عملیات طوفان الاقصی پیدا نکرده‌اند، دونالد ترامپ می‌گوید که این حمله «از ایران نشات می‌گیرد».

او پس از پیروزی در اولین رقابت مقدماتی نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به تمجید از مواضع ضد ایرانی خود پرداخت و بار دیگر مدعی شد که اگر در انتخابات ۲۰۲۰ تقلب نشده بود، با ایران ظرف یک مدت بسیار کوتاه توافق می‌کرد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا، ادعا کرد که اگر او رئیس‌جمهور بود، «به اسرائیل حمله نمی‌شد و پوتین هم به اوکراین حمله نمی‌کرد». ترامپ بایدن را «بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا» خواند و گفت که او دارد «کشورمان را نابود می‌کند». وی با بیان اینکه وضعیت کنونی اسرائیل «بسیار وحشتناک» است، بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی مدعی شد که «همه اینها از ایران نشات می‌گیرد».

در شرایطی که مقام‌های آمریکایی به شکست «کارزار فشار حداکثری علیه ایران» اذعان کرده‌اند، ترامپ می‌گوید که دولت او توانست کاری کند که «ایران تقریبا هیچ نفتی نفروشد و ورشکسته بود».

در حالی که عراق برای ترامپ در رابطه با حمله تروریستی منجر به شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس حکم جلب صادر کرده، وی ایران را به «حملات تروریستی» متهم کرد و مدعی است در زمان ریاست جمهوری او، «آنها (ایران) هیچ پولی نداشتند که به حماس و حزب الله بدهند و هیچ پولی برای اقدامات تروریستی نداشتند». 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج