adexo3
۱۳۸۸۹۴۰
۱۰ نظر
۲۹۵
۱۰ نظر
۲۹۵
پ

مذاکرات با چین برای واردات خودروهای برقی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سیاست دولت و مجلس واردات خودروهای برقی است، گفت: براساس گزارشات ارائه شده، مذاکراتی با چین برای واردات خودروهای برقی شده و ظاهرا به توافقاتی هم رسیده‌اند.

ایسنا: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سیاست دولت و مجلس واردات خودروهای برقی است، گفت: براساس گزارشات ارائه شده، مذاکراتی با چین برای واردات خودروهای برقی شده و ظاهرا به توافقاتی هم رسیده‌اند.

مذاکرات با چین برای واردات خودروهای برقی

 

حجت‌الله فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ درباره کاهش عوارض واردات خودروهای برقی گفت: واردات خودروهای برقی مشکل ناترازی در عرضه و تقاضای بازار خودرو را رفع می‌کند از طرف دیگر می‌تواند نقش اساسی برای رفع مشکل آلودگی هوا داشته باشد.

وی با بیان این‌که صنعت آینده خودروسازی مربوط به خودروهای برقی است، اظهار کرد: باید با حرکت به سمت واردات خودروهای برقی علاوه بر حل مشکل ناترازی در بازار خودرو و رفع آلودگی هوا، فناوری جدیدی را به کشور وارد کنیم تا خودروسازان با استفاده از آن به سمت تولید خودروهای برقی بروند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: براین اساس باید به سمت کاهش تعرفه‌ها و هزینه‌های گمرکی و تسهیل‌گری گام برداشت اولویت هم واردات خودروهای برقی برای حمل و نقل عمومی باشد؛ طبق گزارشات ارائه شده به کمیسیون صنایع، یکی از خودروسازان به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت به چین رفته بود که مذاکراتی برای خودروهای برقی شده و به ظاهر هم توافقاتی صورت گرفته است، در همین راستا قطعا مصوبه کمیسیون تلفیق در صورت تبدیل به قانون می‌تواند تسهیل‌گری برای واردات با کاهش هزینه‌های گمرکی و حقوق دولتی داشته و کمکی به عملیاتی شدن این موضوع کند.

فیروزی با بیان این‌که سیاست دولت و مجلس شورای اسلامی واردات است، اظهار کرد: باید زیرساخت‌های استفاده از خودروهای برقی به خصوص شارژ کردن آنها فراهم شود در حال حاضر در برخی از شهرها همچون تهران سکوهای شارژ در حال تعبیه و آماده شدن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سواله برام چرد همه چیز شده چین؟؟!!! مگر این خودروهای بی کیفیت چینی براتون بس نیس بازم رو اوردید به خودروهای برقی چینی؟!!!!مگر خودروهای باکیفیت اروپایی نیست تو بازار چقدر باج میدین به چین معلوم نیس چه معامله با چین کردین که مملکت رو فروختین به چین

    • ناشناس

      خودروی برقی بیسار عالی است برای تهران الوده

    • ناشناس

      خخخخخخخخخخخ تلاش برای تولید ملی اما درچین

    • ناشناس

      زیر ساختش دارید

    • ناشناس

      مگه توایران چقدر ایستگاه شارژرهای اتومبيل برقي هست که‌ میخوان اتومبيل برقی وارد کنند اول ایستگاه هاي شارژ اتومبیل برقی را ایجاد‌کنند وبعد اقدام به واردات وبا ساخت اتومبیل برقی کنند ولی این وزارت‌خانه بی عقل برعکس عمل میکند وکلی ضرر به مصرف‌کنندگان ایرانی خواهد زد

    • ناشناس

      لیتیوم های ارومیه وارد چین شدن مواد اولیه خودرو برقی چینی تامین شده

    • ناشناس

      واردات خودروهای برقی عالی است و الان در خیلی از کشورها نتیجه خوبی برای آلودگی هوا بخصوص در خوزستان و جنوب که گرما و آلودگی و کم بارشی بیداد می کند مفید است
      اما تمام تعمیر کاران در کشور نیاز به آموزش دارند
      البته قیمت هم باید در حد پراید باشد که ارزش تاکسی و همگانی داشته و مردم بتوانند بخرند

    • ناشناس

      دست از خیانت به مردم برنمیدارید، یه سر برای خرید قطعات ماشین چینی به بازار بزنید، یا میگن نداریم یا قیمتش شما رو برای آتش زدن ماشین در چهارشنبه سوری ترغیب می‌کنه

    • ناشناس

      خوبه دیگه حالا که جیباتون پر شد بگین نمی‌تونید از این خودرو ها استفاده کنید باید برقی بخرید تا جیباتون دوباره پرتر بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج