اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۹۰۳۲
۴۸۵
۴۸۵
پ

امام جمعه تبریز: حملات موشکی ایران یک تمرین بود

امام جمعه تبریز گفت: حمله موشکی به اربیل، سوریه و پاکستان یک تمرین برای یگان موشکی جمهوری اسلامی بود.

مهر: امام جمعه تبریز گفت: عملیات موشکی یک الگوی متفاوت از طرف ایران بود.

امام جمعه تبریز در ادامه عملیات موشکی ایران علیه تروریست‌ها در بامداد روز سه‌شنبه در اربیل عراق و گروهک‌های تروریستی در سوریه را مورد اشاره قرار داد و گفت: این عملیات ترکیبی را نه تنها به یک تمرین بلکه باید قدرت‌نمایی یگان موشکی جمهوری اسلامی ایران باید نامید.

امام جمعه تبریز: حملات موشکی ایران یک تمرین بود

وی اضافه کرد: این عملیات یک الگوی متفاوت از طرف جمهوری اسلامی ایران بود و این نیز به دلیل استفاده از موشک‌های زیاد نیست بلکه به دلیل شلیک از نقاط مختلف کشور به سمت اهداف چندگانه می‌باشد.

آل‌هاشم با تاکید بر اینکه حجم و گستردگی عملیات اخیر سپاه پاسداران موجب غافلگیری دشمن در چند جبهه شده است، گفت: هدف‌گیری نقطه‌ای موشک‌های سپاه پاسداران مرحله جدیدی از بازدارندگی ایران را به نمایش گذاشت.

وی اذعان داشت: پیام ایران روشن و واضح است؛ ایران از مرحله پاسخ از زمان و مکان عبور کرده است و هر موقع و از هر نقطه اراده کند دشمن را سرکوب می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان متذکر شد: این عملیات یک پیام بزرگ دارد و آن این است که ایران با هیچ تهاجمی علیه کشورش مماشات نخواهد کرد و بدون لکنت تهدیدات را پاسخ خواهد داد.

وی ادامه داد: این درس بزرگی است که امام راحل (ره) به ما آموخت و آن هنر نترسیدن از غیر خداست؛ و الحمدالله ایران نشان داد که برخلاف تصور دشمن همیشه متقاعد به قواعد بازی نیست و عملیات ۲۶ دی و حمله با بالستیک دوربرد به اهداف بسیار دوردست برای رژیم صهیونیستی و هوادار این رژیم معنادار و حامل پیام بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: مقامات کشورمان بارها تاکید کرده‌اند که ما به دنبال گسترش و جنگ نیستیم ولی در امنیت کشورمان نیز با احدی تعارف نداریم.

وی تاکید کرد: ما همه این قدرت را مدیون رهبر معظم انقلاب می‌دانیم و مدیون فرماندهی هوشمندانه ایشان هستیم که نیروهای مسلح را به خوبی هدایت کردند و امروز پدافند هوایی رزمایشی به این بزرگی اجرا کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج