۱۳۸۹۱۲۴
۶۳۴
۶۳۴
پ

قتل یک دلال هنری در آپارتمانش

یک دلال هنری معروف آمریکایی توسط جوان کوبایی با ۱۸ ضربه چاقو به قتل رسید.

همشهری آنلاین: یک دلال هنری معروف آمریکایی توسط جوان کوبایی با ۱۸ ضربه چاقو به قتل رسید.

 به نقل از دیلی میل، ‌پنج‌شنبه هفته گذشته پلیس برزیل در جریان قتل برنت سیکما دلال هنری نیویورک، در آپارتمانی در محله پولدار نشین ریودوژانیرو قرار گرفت. پلیس بلافاصله خود را به محل جنایت رساند و در تحقیقات اولیه مشخص شد که ضارب با ۱۸ ضربه چاقو برنت را به قتل رسانده است. در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد که قاتل ۳۰هزار دلار و ۳۰هزار رئال برزیل و مقداری طلا از خانه برنت دزدید.

پلیس برزیل در تحقیقات بعدی و بررسی دوربین‌های محافظتی مدار بسته متوجه شد که یک روز قبل از حادثه برنت با یک تی شرت، شلوارک و دمپایی در حالی که یک کیف بزرگ حمل می‌کرد، در ساعت ۴:۳۶ بعد از ظهر وارد می شدخانه شد و دیگر هرگز بیرون نرفت. همچنین ضارب ۱۳ ساعت را صرف بررسی خانه برنت در محله را کرده است. حتی او سعی کرده در مقابل دوربین‌ها سرش را پایین بیاندازد تا شناسایی نشود. تا ساعت ۳:۳۰ دقیقه صبح منتظر فرصت مناسب بوده و بعد وارد خانه شده است. قاتل ساعت ۳:۵۷ دقیقه از خانه خارج شده و در حالیکه یک جفت دستکش را از دستانش درآورد به سوی خودرواش برگشت، سوار ماشین شد و گریخت.

برنت سیکما بنیانگذار گالری ووستر گاردنز درخیابان ۲۲ نیویورک است و این گالری را در سال ۱۹۹۱ تاسیس کرد. در آن آثاری از جفری گیبسون، آرتورو هررا، شیلا هیکس، ویک مونیز، کارا واکر و هنرمندان دیگر را به نمایش گذاشته است.

سیکما کار خود را در سال ۱۹۷۱ در کارگاه مطالعات بصری در روچستر، نیویورک آغاز کرد و در آنجا به عنوان مدیر نمایشگاه کار کرد. او اولین گالری خود را در سال ۱۹۷۶ در بوستون افتتاح کرد.

در سال ۲۰۲۱، سیکما در طی سفری به شهر زوریخ سوئیس، اعلام کرد که برزیل و کوبا مقصد مورد علاقه او هستند. با اینکه برنت بیشتر سال را در نیویورک زندگی می‌کرد، اما تعلق خاطر زیادی به ریودوژانیرو داشته و از ۱۰ سال پیش که آپارتمانش را در این شهر خریده حداقل ۳ بار در سال به آنجا رفت و آمد داشته است.

این جنایت در ابتدا به عنوان یک سرقت احتمالی منجر به قتل در حال بررسی بود و تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی قاتل صورت گرفت. سرنخ‌ها پلیس را به فردی کوبایی به نام الخاندرو تریانا تروز ۳۰ ساله رساند که سال گذشته نیز دیداری با برنت داشته است.

تحقیقات پلیسی برای یافتن مخفیگاه الخاندرو تریانا ادامه داشت تا اینکه پلیس ایالت ریو الخاندرو تریانا را نزدیکی شهر اوبرابا در ایالت همسایه میناس گرایس در حال استراحت در پمپ بنزین دستگیر کرد.

کارآگاه فیلیپه کوری رئیس واحد قتل پلیس ریودوژانیرو درباره این جنایت گفت که تریانا ۲۰۰ کیلومتر سائوپائولو به ریو مخصوصا برای ارتکاب این جنایت سفر کرده است. این پرونده غیر از سرقت، جزئیات دیگری دارد که نشان می‌دهد نوعی اطلاعات باارزش وجود دارد که برنت به خاطر آنها به قتل رسیده است. به گفته پلیس ریودوژانیرو، متهم به مدت ۳۰ روز در اختیار پلیس قرار دارد تا زوایای پنهان این قتل آشکار شود و بعد از آن محاکمه وی آغاز خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج