۱۳۸۹۳۱۱
۱۴۷
۱۴۷
پ

سرویس هوشمند «راوی» در فیدیبو فعال شد.

چگونه با استفاده از هوش مصنوعی، کتاب بشنویم؟

گوینده هوشمند «راوی» امکان جدیدی برای شنیدن کتاب‌های صوتی است که اخیرا در فیدیبو فعالسازی شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

برترین‌ها: گوینده هوشمند «راوی» امکان جدیدی برای شنیدن کتاب‌های صوتی است که اخیرا در فیدیبو فعالسازی شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. این سرویس هوشمند امکان اضافه کردن صدای هوشمند به برخی از کتاب‌های متنی -موجود در سرویس اشتراکی فیدی‌پلاس- را فراهم کرده است.

چگونه با استفاده از هوش مصنوعی، کتاب بشنویم؟

گوینده هوشمند «راوی» امکان نوینی در فیدیبو است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن کتاب‌های متنی را با صدای هوشمند گوش کنند. این امکان در حال حاضر روی برخی از کتاب‌های متنی موجود در سرویس اشتراکی فیدیبو – فیدی‌پلاس- فعالسازی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با خرید یکی از بسته‌های اشتراک فیدی‌پلاس همزمان از این امکان نیز بهره‌مند شوند.

فیدیبو در نظر دارد پس از گذراندن مراحل اولیه این طرح و دریافت نظرات کاربران خود، این امکان را برای تمام کتاب‌های متنی موجود در طرح فیدی‌پلاس نیز فراهم کند. از تفاوت‌های مهم سرویس هوشمند «راوی» با دیگر سرویس‌های TTS موجود می‌توان به وجود لحن و شیوه گفتاری کاملا انسانی و دارای حس آن اشاره کرد که تجربه شنیداری کاملا متفاوتی برای مخاطب ایجاد می‌کند.

علاقه‌مندان به استفاده از این سرویس می‌توانند هم‌‌اکنون وارد فیدی‌پلاس شده و کتاب‌هایی که با علامت راوی مشخص شده‌اند را انتخاب کنند، با کلیک روی این علامت، صدای هوشمند «راوی» برای خوانش صوتی کتاب فعال می‌شود.

همچنین «راوی» شرایطی را فراهم کرده است که کاربران نابینا در فرآیند مطالعه دسترسی‌پذیری بهتری داشته‌ باشند و مطالعه برایشان تسهیل شود. برای استفاده از راوی به پلتفرم فیدیبو یا این لینک مراجعه کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج