۱۳۸۹۳۹۵
۱۰۰۰
۱۰۰۰
پ

پیام فرمانده ارشد سپاه در پی درگذشت «سردار رضوی‌خرم»

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران طی پیامی درگذشت فرمانده جانباز و پیشکسوت دوران دفاع مقدّس، سردار زین العابدین رضوی خرّم را تسلیت گفت.

فارس: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران طی پیامی درگذشت فرمانده جانباز و پیشکسوت دوران دفاع مقدّس، سردار زین العابدین رضوی خرّم را تسلیت گفت.

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه، عروج شهادت گونه فرمانده جانباز و پیشکسوت دوران دفاع مقدّس، سردار حاج زین العابدین رضوی خرّم را تسلیت گفت.

متن پیام سردار سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور به شرح زیر است:

(( انّا لله وانّا الیه راجعون ))

امام صادق(ع): المُؤمنُ صَبورٌ فی الشّدائد، وَقُورٌ فی الزَّلازِل، قَنُوعٌ بِما اُوتیَ، لایَعظِمُ عَلَیه المَصائب. بحارالانوار۸۲/۱۳۳

با کمال تاسّف و تاثّر و با قلبی آکنده از غم و اندوه ، عروج شهادت گونه برادر جانباز و فرمانده پیشکسوت دوران دفاع مقدّس، سردارحاج عابدین خرّم که عمر پربرکت خود را در مسیر اعتلاء و دفاع از دستاوردهای انقلاب و ارزش های والای نظام مقدّس و کیان جمهوری اسلامی ایران به پایان برد و بعد از تحمل یک دوره مشکلات و رنج بیماری ناشی از آسیب ها و صدمات مأموریت های مستمر آن دوران سخت و طاقت فرسا، سربلند از سال ها تلاش و مجاهدت مخلصانه، به لقاءاللّه پیوست را به حضور خانواده گرامی، خاندان محترم خرّم ،سایر بازماندگان عزیز و همرزمان و همکاران آن فقید سعید در قرارگاه منطقه ای عاشورا و سایر یگان های نیروی زمینی سپاه در استان آذربایجان شرقی تسلیت و تعزّیت عرض می نمایم.

استاندار دولت رئیسی درگذشت

واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت استاندار دولتش

بی تردید، خاطرات غرور آفرین مجاهدت ها، ایثارگری ها، زحمات و اقدامات ارزشمند آن برادر پرتلاش وخستگی ناپذیر در دوران دفاع مقدّس و مسئولیت دفاع از مرزهای شرف و امنیّت شمال غرب و غرب کشور و نیز خدمات سال های متمادی پس از آن دوران در مسئولیت های مختلف ملّی و منطقه ای، هیچگاه از خاطر دوستان، همکاران و مردم شریف و ولایتمدار آن خطّه فراموش نخواهد شد.

سردار محمّد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان ضمن تسلیت مجدّد به مناسبت فقدان برادری متدیّن و مخلص و سرداری دلسوز و پرتلاش، از درگاه پروردگار متعال برای خاندان محترم خرّم و سایر بازماندگان آن عزیز سفر کرده ، صبر و شکیبایی و سلامتی و برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و حشر با ارواح طیبّه شهداء،انبیاء و اولیاء (ع) مسئلت می نمایم.

سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور

فرمانده نیروی زمینی سپاه

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج