۱۳۸۹۶۵۵
۱ نظر
۵۶۱
۱ نظر
۵۶۱
پ

چرا کیهان به تلگرام برگشت؟

روزنامه «کیهان» با انتشار چند پست در کانال تلگرام خود دلایل خود را برای بازگشت به این شبکه اجتماعی تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: روزنامه «کیهان» که پس از فیلتر شدن تلگرام دیگر در این شبکه اجتماعی حضور نداشت، از چندی پیش مجددا کانال تلگرامی خود را فعال کرده است. این اقدام روزنامه کیهان بازتاب گسترده ای در سایر رسانه ها داشت.

چرا کیهان به تلگرام برگشت؟

کانال تلگرامی روزنامه کیهان، با انتشار چند پست، علت بازگشت خود به این شبکه اجتماعی را اینگونه بیان کرد:

«روزنامه های زنجیره ای مدعی اصلاحات برخلاف اظهارات خود، جزو خوانندگان ثابت روزنامه کیهان محسوب می شوند و همه صفحات آن را واو به واو دنبال می کنند. این روزنامه ها با بررسی هر روزۀ عناوین کیهان به دنبال بهانه ای برای حمله به مواضع اصولی آن می گردند و وقتی بهانه ای پیدا نمی کنند به نظرات مردم متوسل می شوند. ستون کیهان‌و‌خوانندگان مدتی است مورد توجه خاص این جریان قرار گرفته است و هر روز روی نظرات مردم سرسره بازی می کنند تا شاید چیزی کاسب شوند. امروز هم نظر یکی از خوانندگان محترم کیهان به دستاویزی برای تحریف این جریان رسانه ای تبدیل شده و آن را به کیهان و مدیر مسئول آن نسسبت داده اند!»

کیهان با بیان این علت که شارلاتانیزم رسانه ای چارۀ دیگری برای آنها نگذاشته بود افزود: «برگشتیم تا در غیاب ما روزنامۀ زنجیره ای هم‌میهن و هم قطاران او نظر مخاطبان کیهان در ستون کیهان‌و‌خوانندگان را به نام مدیر مسئول کیهان منتشر نکنند!»

روزنامه «کیهان» در پستی دیگر با اشاره به بی اخلاقی رسانه ها علیه کیهان علت بازگشت خود را چنین بیان کرد: «برگشتیم تا در غیاب ما سایت حق‌العمل‌کار انتخاب و هم قطاران او نظرات مخاطبان کیهان در ستون کیهان‌و‌خوانندگان را به عنوان افشاگری و یا انتقاد کیهان علیه سازمان‌های دولتی جا نزنند.»

این روزنامه با اشاره به اینکه رسانه های مدعی اصلاحات خط قرمزی برای دروغگویی ندارند اضافه کرد: «برگشتیم تا در غیاب ما با تحریف نظر خوانندگانِ روزنامه، انتقاد به سخنان حسن روحانی را گاف کیهان جلوه ندهند».

«کیهان» با ذکر این نکته که نفرت پراکنی علیه این روزنامه کارویژه یک جریان رسانه ای است تصریح کرد: «برگشتیم تا در غیاب ما زردنامه ها انتقاد به سخنان محسن هاشمی در کیهان را "حمله کیهان به آیت‌الله هاشمی" قالب نکنند؛ برگشتیم چون نفرت پراکنی علیه کیهان کار ویژه یک جریان رسانه ای است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عامر

      همش بهانه‌های آبکی، رک و پوسکنده بگو فیلترینگ تلگرام شکست خورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج