۱۳۹۰۰۹۰
۸۵۴
۸۵۴
پ

چطور آش رشته را فریز کنیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد، مقدار آشی که تهیه کرده‌اید، زیاد باشد و اگر آن را در یخچال نگه دارید، ممکن است خراب شود. در این شرایط شاید این سوال برای‌تان به وجود آمده باشد که آیا می‌توان آش را فریز کرد؟ پاسخ این سوال مثبت است. در ادامه این مطلب روش‌های فریزکردن آش رشته را به شما خواهیم گفت.

خراسان: شاید برای شما هم پیش آمده باشد، مقدار آشی که تهیه کرده‌اید، زیاد باشد و اگر آن را در یخچال نگه دارید، ممکن است خراب شود. در این شرایط شاید این سوال برای‌تان به وجود آمده باشد که آیا می‌توان آش را فریز کرد؟ پاسخ این سوال مثبت است. در ادامه این مطلب روش‌های فریزکردن آش رشته را به شما خواهیم گفت.

۱ برای فریزکردن هر غذایی ابتدا باید مطمئن باشید که به طور کامل سرد شده باشد. به دلیل این‌که اگر غذای شما داغ باشد، عمل انجماد خیلی دیر انجام می‌شود. همچنین گرمای آن غذا باعث می‌شود مواد غذایی دیگر در فریزر آب یا فاسد شوند.

۲ بعد از این‌که آش رشته شما به صورت کامل سرد شد، به اندازه وعده‌ای که استفاده می‌کنید، آش را داخل پلاستیک فریزر بریزید و آن را پهن کنید.سپس در فریزر قرار دهید و هر زمان که می‌خواستید استفاده کنید، یک بخش را از فریزر در آورید و گرم کنید.

۳برای گرم کردن آن، حتما بسته آش رشته را از چند ساعت قبل از فریزر در آورید تا کارتان برای گرم کردن راحت‌تر باشد. معمولا غذاهای پخته شده که در فریزر قرار گرفته می‌شود، بو و طعم‌شان تغییر می‌کند.  به همین علت برای گرم کردن بهتر است کمی پیاز داغ و روغن به آن اضافه کنید تا طعم خوبی بگیرد.

البته توجه داشته باشید که آش رشته را به مدت طولانی در فریزر نگهداری نکنید، بهتر است آن را در زمان کمی مصرف کنید. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج