adexo3
۱۳۹۰۷۵۵
۵ نظر
۱۵۷۰
۵ نظر
۱۵۷۰
پ

قتل ۲ زن به دست مسافرکش پلید

از چند روز پیش پلیس شهرستان مرند در جریان ناپدید شدن ۲زن جوان قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد که این دو زن آخرین بار برای انجام کاری از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته بودند. همه شواهد از این حکایت داشت که آنها دچار سرنوشتی هولناک شده‌اند و در این شرایط تحقیقات برای یافتن ردی از آنها آغاز شد.

خبرفوری: از چند روز پیش پلیس شهرستان مرند در جریان ناپدید شدن ۲زن جوان قرار گرفت. بررسی‌ها نشان می‌داد که این دو زن آخرین بار برای انجام کاری از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته بودند. همه شواهد از این حکایت داشت که آنها دچار سرنوشتی هولناک شده‌اند و در این شرایط تحقیقات برای یافتن ردی از آنها آغاز شد.

درحالی‌که بررسی‌ها ادامه داشت، معلوم شد که فردی با در دست داشتن کارت بانکی قربانیان، راهی عابربانک شده و اقدام به برداشت پول نقد کرده است. مأموران با بررسی‌های تخصصی و بازبینی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته، تصویری از این فرد که مردی جوان بود به‌دست آوردند و در ادامه تحقیقات موفق شدند هویت او را شناسایی کنند. در ادامه مشخص شد که وی اهل یکی از روستاهای اطراف مرند است که با خودروی پژو 405خود در این شهر مسافرکشی می‌کند. دستور بازداشت این مرد صادر شد و مأموران او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند. مرد جوان پس از انتقال به اداره آگاهی به قتل 2زن گمشده اعتراف کرد و مدعی شد، پس از اینکه قربانیانش را که طلای زیادی همراه خود داشته‌اند در بازار شناسایی کرده، به کمین نشسته و با معرفی خود به‌عنوان راننده مسافرکش، آنها را سوار ماشین کرده و به باغی در اطراف شهر برده است.
سپس طلاهای قربانیانش را به سرقت برده و علاوه بر آن، کارت عابربانک‌های آنها را به همراه رمزش از این افراد گرفته و آنها را به قتل رسانده است. متهم همچنین اعتراف کرد که پس از جنایت، اجساد قربانیانش را در باغ دفن کرده است. با اعترافات مرد جنایتکار، مأموران راهی باغ مورد نظر شدند و اجساد هر دو قربانی را از زیر خاک بیرون کشیده و در اختیار خانواده‌هایشان قرار دادند

درحالی‌که همزمان با دستگیری این مرد در میان مردم مرند شایعه شده که متهم دستگیر شده یک جنایتکار سریالی است و تا حالا به قتل ۶زن اعتراف کرده است، یوسف ضیامهر، دادستان عمومی و انقلاب مرند گفت: متهم در حال حاضر تنها به قتل ۲زن با انگیزه مالی اعتراف کرده و مدعی شده که پس از جنایت برای اینکه ردی از خودش باقی نگذارد، اجساد قربانیان را دفن کرده است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیمیا

      همه چی شده مث آب خوردن

    • ناشناس

      طلا نخريد
      طلا نپوشيد
      مردم پليد پست در كمين هستند

    • ایران

      وای برا پول ب چه کارهایی دست نمیزنند ..جنایت ؟؟؟
      پدر پول بسوزه ..

    • ناشناس

      از اول سال تا حالا چند تا قتل تو استانهای ترک نشین اتفاق افتاد ؟

    • ناشناس

      وقتی گرانی و بیکاری بیداد می‌کنه همین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج