اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۰۸۸۵
۵۸۷
۵۸۷
پ

یک اتفاق غیرمنتظره و عجیب برای جشنواره فیلم فجر

کمتر از ده روز به برگزاری چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر باقی مانده اما بنظر می‌رسد هنوز وضعیت برگزاری آرای مردمی در این دوره در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هیچ اطلاع‌رسانی درباره این بخش صورت نگرفته.

سینما دیلی: کمتر از ده روز به برگزاری چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر باقی مانده اما بنظر می‌رسد هنوز وضعیت برگزاری آرای مردمی در این دوره در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هیچ اطلاع‌رسانی درباره این بخش صورت نگرفته.

سیمرغ آرای مردمی که در گذشته نه چندان دور جذاب‌ترین بخش جشنواره فجر و تنها بخش این رویداد بود که مخاطبان در آن نقش‌آفرینی داشتند، در دوره‌های اخیر به متزلزل‌ترین بخش جشنواره فجر تبدیل شده تا جایی که در دوره چهلم و پس از مناقشات بر سر اعتبار آن بطور رسمی توسط دبیر وقت حذف و سیمرغ فیلم «ملاقات خصوصی» اهدا نشد و در دوره چهل‌ویکم نیز از جشنواره کنار گذاشته شد تا جشنواره‌های فجر برگزار شده در دولت جدید هیچ کدام سیمرغ مردمی نداشته باشند.

اکنون شنیده می‌شود مدیران فجر۴٢ برای برگزاری این بخش در تعامل با سامانه سمفا به چالش‌های تازه‌ای برخورده‌اند که این جایزه را بار دیگر در آستانه حذف قرار داده. سامانه سمفا در ماه‌های اخیر با مشکلات متعدد قطعی سرور و عدم بروزرسانی آمار فروش فیلم‌ها، موجب گلایه سینماگران شده بود در این شرایط مدیران جشنواره هنوز نتوانسته اند با سامانه جایگزینی برای مدیریت آرای مردمی به توافق برسند تا این جایزه برای سومین سال متوالی در آستانه حذف شدن باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج