adexo3
۱۳۹۱۳۲۴
۱۹۷۰
۱۹۷۰
پ

سورپرایز بارانی برای تهران و چند استان دیگر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از ادامه بارش برف و باران در برخی نقاط کشور طی امروز جمعه خبر داد و گفت که شنبه بارش در غرب و زاگرس مرکزی تشدید شده و نیمه غربی و مناطقی از جنوب و شمال شرق کشور را نیز فرا می‌گیرد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از ادامه بارش برف و باران در برخی نقاط کشور طی امروز جمعه خبر داد و گفت که شنبه بارش در غرب و زاگرس مرکزی تشدید شده و نیمه غربی و مناطقی از جنوب و شمال شرق کشور را نیز فرا می‌گیرد.

صادق ضیاییان درباره وضعیت جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، کرمانشاه، جنوب آذربایجان غربی، مناطق مرکزی، شرق و شمال شرق کشور بارش برف و باران و وزش باد رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه شنبه بارش در غرب و زاگرس مرکزی تشدید شده و نیمه غربی و مناطقی از جنوب و شمال شرق کشور را نیز فرا می‌گیرد، افزود: یکشنبه در دامنه‌های زاگرس واقع در جنوب غرب، غرب و شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد و سپس بارش‌ها به شرق سواحل دریای خزر و کل نوار شرقی کشور کشیده می‌شود.

به گفته ضیاییان، روز دوشنبه در شمال آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پیش بینی می‌شود و روز سه‌شنبه نیز بارش در شمال غرب و غرب سواحل ادامه دارد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، ادامه داد: امروز در نیمه شمالی فارس، یزد، غرب و شمال کرمان، برخی نقاط سیستان و بلوچستان و شنبه علاوه بر این مناطق در خراسان جنوبی نیز گاهی وزش باد شدید و در برخی از این نقاط خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، امروز بخش‌های مرکزی و غربی خلیج فارس، شنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و یکشنبه شرق خلیج فارس مواج است. یکشنبه و دوشنبه نیز دریای خزر مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا شنبه ( ۷ بهمن) ابری، در برخی ساعات همراه با بارش باران و مه رقیق و از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و در ‌روز یکشنبه (۸ بهمن) ابری، بارش پراکنده و به تدریج وزش باد شدید و کاهش ابر با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۹- و ۱۰- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج