۱۳۹۱۶۳۷
۱ نظر
۱۵۳۱۳
۱ نظر
۱۵۳۱۳
پ

تجمع اعتراضی کارگران مقابل استانداری

جمعی از کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور مقابل استانداری خوزستان و ساختمان بانک ملی مرکزی این شهرستان، خواستار مطالبات خود شدند.

ایرنا نوشت: جمعی از کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور مقابل استانداری خوزستان و ساختمان بانک ملی مرکزی این شهرستان، خواستار مطالبات خود شدند.

بیش ازیکصد نفر از کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران روز شنبه با حضور مقابل استانداری خوزستان با در دست داشتن پلاکارهای اعتراضی، خواستار مطالبات خود شدند.

این کارگران پس از تجمع مقابل استانداری خوزستان به سمت شعبه مرکزی بانک ملی در امانیه اهواز رفته و با تجمع در این محل نیز خواستار مطالبات خود به خصوص اجرای طرح طبقه‌بندی و همسان سازی حقوق از مسئولان بانک ملی شدند.

همچنین در دی ماه سال جاری نیز کارگران گروه ملی فولاد به عدم اجرای طرح طبقه‌بندی، همسان‌سازی حقوق و حذف شرکت پیمانکاری شفق اعتراض کردند که در نهایت منجر به توافق موقت نماینده کارگران با این شرکت شد.

بر اساس این گزارش، ۷۵ درصد سهام گروه ملی صنعتی فولاد ایران متعلق به بانک ملی است. حدود سه هزار نفر در این شرکت اشتغال دارند. طی ماه های گذشته، تعدادی از کارگران این شرکت با انجام چندین تجمع خواستار اجرای عادلانه طرح طبقه بندی مشاغل و همچنین همسان سازی حقوق خود شدند.

تجمع اعتراضی کارگران مقابل استانداری

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بد نیست از شهرستان شوش دانیال (ع) نیز گزارشی تهیه کنید.....هر روز تجمع در فرمانداری و بنیاد مسکن است.....از زمین خواری شوراهای روستای شهید دانش _ که حق مردم روستای شهید دانش هست....و خود فرمانداری نیز از این موضوع با خبر هست. و صحت این موضوع را تایید میکند.... تا اعتراض بازنشیتگان تامین‌ اجتماعی..... سوالی که پیش میاد این است.....این‌ کشور آیا صاحبی نداره.....این‌ کشور رو چجوری اداره میکنند.....هر روز اعتراض هر روز اختلاس هر روز یک‌ مشکل .....یک بیمارستان 124 تخته خوابه از زمان دوره اول احمدی نژاد کلید خورد تا الان 20 سال است که انوز تکمیل نشده....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج