۱۳۹۱۷۲۵
۱۰۹۷
۱۰۹۷
پ

افشاگری خبرساز در پی حادثه بیمارستان گاندی

آتش سوزی بیمارستان گاندی تهران تجربه‌ای شد که شهر‌های دیگر نیز نسبت به ایمنی اماکن مهم خود از جمله بیمارستان‌ها توجه بیشتری داشته باشند، بیمارستان سعدی اصفهان و برخی دیگر ساختمان‌ها که دسترسی سختی نیز دارند؛ بخشی از نگرانی‌های کلانشهر اصفهان در زمینه ایمن سازی ساختمان‌ها هستند.

انتخاب: آتش سوزی بیمارستان گاندی تهران تجربه‌ای شد که شهر‌های دیگر نیز نسبت به ایمنی اماکن مهم خود از جمله بیمارستان‌ها توجه بیشتری داشته باشند، بیمارستان سعدی اصفهان و برخی دیگر ساختمان‌ها که دسترسی سختی نیز دارند؛ بخشی از نگرانی‌های کلانشهر اصفهان در زمینه ایمن سازی ساختمان‌ها هستند.

افشاگری خبرساز در پی حادثه بیمارستان گاندی

عباس حاج رسولی‌ها، عضو شورای شهر اصفهان، درباره ایمن نبودن بیمارستان‌های اصفهان به «انتخاب» گفت: آتش نشانی تمام بیمارستان‌ها را موظف کرده که به سراغ ایمنی بروند. البته مشکلاتی در بیمارستان‌ها وجود دارد و می‌توان به راحتی گفت که ۹۰ درصد بیمارستان‌های ما استاندارد‌های اصلی را ندارند و فعلا به حداقل‌ها پرداخته اند. مجوز‌های اساسی ایمنی باید توسط بیمارستان‌ها اخذ شود و آتش نشانی هم بیمارستان‌ها را الزام می‌کند که یک سری اصول ابتدایی را رعایت کنند. تعدادی از مشکلات بیمارستان‌های اصفهان قابل حل است، اما تعدادی هم قابل حل نیست.

او درباره ساختمان‌های قدیمی اصفهان بیان کرد: من به صورت موردی اطلاع ندارم، اما چون عموم بیمارستان‌ها قدیمی ساز هستند، استاندارد‌های امروزی را ندارند و مشکلاتشان زیاد است. این یک واقعیت است و در گذشته مسائل ایمنی تفاوت داشت. هرچه بیمارستان‌ها قدیمی‌تر باشد وضعیت بدتر است. در دیگر ساختمان‌های اصفهان هم باید حداقل‌ها رعایت شود. به یک سری پاساژ‌ها در اصفهان هم اخطار داده شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج