اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۳۳۹۸
۴۰۳
۴۰۳
پ

رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان با رهبران فلسطین

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در رایزنی تلفنی با رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین، آخرین تحولات غزه را بررسی کرد.

خبرآنلاین: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در رایزنی تلفنی با رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین، آخرین تحولات غزه را بررسی کرد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران و «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش حماس، پنجشنبه شب در یک تماس تلفنی، آخرین تحولات مرتبط با تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه را مورد بررسی قرار دادند.

وزیر امور خارجه ایران در این گفت‌وگو، با اشاره به تماس‌ها و دیدارهای اخیر خود با مقامات دیگر کشورها و سازمان‌های بین‌المللی، توقف فوری جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌پناه غزه را کلید برقراری ثبات و آرامش در کل منطقه خواند.

امیرعبداللهیان ضمن تجلیل از مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین در چهار ماه گذشته، تاکید کرد تنها ملت فلسطین به عنوان صاحبان اصلی این سرزمین، حق دارند در مورد سرنوشت و آینده خود تصمیم بگیرند و هیچ طرفی نمی‌تواند اراده و طرح‌های سیاسی خود را بر آن‌ها تحمیل نماید.

اسماعیل هنیه نیز با ارایه گزارشی از ایستادگی و پایداری وصف ناپذیر ملت و گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه و کرانه باختری و طرح‌ها و ابتکارات سیاسی مطرح شده برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تبادل اسرا، تاکید کرد گروه‌های مقاومت با حفظ وحدت و انسجام خود، تنها در صورت تحقق تحقق منافع عالیه ملت فلسطین، ابتکارات مطروحه مورد توجه قرار می‌دهند.

همچنین، امیرعبداللهیان و «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطیین در یک تماس تلفنی، آخرین تحولات غزه و فلسطین و طرح‌ها و ابتکارهای مطرح برای برقراری آتش بس و تبادل اسرا را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وزیر امور خارجه در این گفت‌وگو، بر ضرورت تداوم تلاش‌ها و تحرکات فلسطینی، منطقه‌ای و بین‌المللی برای توقف فوری جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌پناه غزه، کمک‌رسانی انساندوستانه به مردم فلسطین و مخالفت با کوچ اجباری فلسطینیان تاکید کرد.

امیرعبداللهیان پایداری و ایستادگی ملت و گروه‌های مقاومت فلسطینی در چهار ماه گذشته، به‌رغم جنایات گسترده رژیم صهیونیستی را مایه افتخار برای کل جهان اسلام، آزادی‌خواهان جهان و بشریت خوانده و تاکید نمود ملت فلسطین به عنوان صاحبان اصلی این سرزمین، حق دارند در مورد سرنوشت و آینده خود تصمیم بگیرند و هیچ طرفی نمی‌تواند اراده و طرح‌های سیاسی خود را از بیرون بر آن‌ها تحمیل نماید.

زیاد نخاله نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های رهبری، رئیس‌جمهور، دولت ‌و ملت ایران از آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف، گزارشی از مقاومت قهرمانانه ملت و گروه‌های فلسطینی در نوار غزه و کرانه باختری، ارایه نمود و تاکید کرد قطعا ملت فلسطین و مقاومت، پیروز نهایی نبرد کنونی خواهند بود و اشغالگران صهیونیست راهی جز تسلیم در برابر اراده پولادین ملت فلسطین نخواهند داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج