۱۳۹۴۱۹۶
۵۹۴
۵۹۴
پ

فهرست بهترین اتاق فرارهای تهران را بشناسید

فهرست بهترین اتاق فرارهای تهران می‌تواند معرفی مناسبی برای تفریح شما باشد. در ادامه طبقه بندی بهترین اتاق فرارهای تهران بر اساس نظرات کاربران را مشاهده می‌کنید.

در راستای تشخیص ترسناک‌ترین و بهترین اتاق فرارهای تهران می‌بایست مؤلفه‌های مختلفی را مدنظر قرار دهیم. به‌عنوان‌مثال، مواردی نظیر سناریو، خط داستانی و مواردی از این دست می‌توانند بر روی جذابیت اتاق فرمان‌ها تأثیر بسزایی داشته باشند. در شهر تهران، اتاق فرارهای متعددی وجود دارند که بسیاری از آن‌ها در ژانر ترسناک قرار گرفته و جزو بهترین‌های کشور محسوب می‌شوند. چنانچه به انجام یک بازی تیمی هیجان‌انگیز علاقه‌مند هستید، بهترین اتاق فرارهای تهران گزینه‌های جذابی برای شما خواهند بود. 

فهرست بهترین اتاق فرارهای تهران را بشناسید

ترسناک ترین و بهترین اتاق فرارهای تهران کدام موارد هستند؟

اتاق فرار کابوس، اتاق فرار احضار، اتاق فرار منفی 4، اتاق فرار آرماگدون، اتاق فرار توهم، اتاق فرار طاعون، اتاق فرار روانی، اتاق فرار احضار، اتاق فرمان طهران 1346، اتاق فرار سربه‌نیست و اتاق فرار خوابگاه، در دسته ترسناک‌ترین و بهترین اتاق فرارهای تهران قرار دارند. موارد ذکرشده از سیر داستانی جذاب و امکانات جالبی برخوردار بوده و می‌توانند میزبانان ایده‌آلی برای شما و دوستانتان باشند.

اتاق فرار کابوس شهر تهران

مدت زمان بازی: 1 ساعت

تعداد نفرات بازی: 4-7 نفر

اتاق فرار طاعون، یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین اتاق فرارهای شناخته شده در شهر تهران است. این بازی از مدت زمان 60 دقیقه و تعداد نفرات 4-7 نفر برخوردار است. این بازی با سبک سورئال و هولناک ارائه شده و از 85 درصد سختی برخوردار است. در این بازی هیجان‌انگیز به تک تک بازیکنان و ترس‌های آنان فکر شده است.

این مسئله که چطور با بازی اتاق فرار کابوس مواجه می‌شوید، کاملا به شما بستگی داشته و ممکن است این بازی یک تجربه هولناک، ترسناک، هیجان‌انگیز یا حتی فلسفی را برای شما به دنبال داشته باشد.

اتاق فرار احضار شهر تهران

مدت زمان بازی: 1 ساعت

تعداد نفرات بازی: 4-6 نفر

اتاق فرار احضار که برای بازی 4 تا 6 نفر در نظر گرفته شده است، یکی از بهترین اتاق فرارهای تهران محسوب می‌شود. این بازی که با سبک ترسناک و وهم‌آلود طراحی شده است، از 80 درصد سختی برخوردار بوده و در سال 1399 بازطراحی شده است. سناریوی این بازی می‌تواند تجربه ایده‌آلی برای مبتدیان باشد.

اتاق فرار طاعون شهر تهران

مدت زمان بازی: 1 ساعت

تعداد نفرات بازی: 4-6 نفر

این بازی ترسناک و هیجان‌انگیز از 80 درصد سختی برخوردار است. فضاسازان بازی طاعون در نوع خود بی‌نظیر بوده و توانسته‌اند معماها و اتفاقات هیجان‌انگیزی را به این بازی بیفزایند. این اسکیپ روم ترسناک، یک تجربه منحصر به فرد را برای شما رقم خواهد زد. چنانچه به آسم مبتلا هستید، می‌بایست پیش از انجام این بازی، مسئله را به بازیگردان مجموعه اطلاع دهید.

فهرست بهترین اتاق فرارهای تهران را بشناسید

اتاق فرار سرقت از بانک شهر تهران

مدت زمان بازی: 1 ساعت

تعداد نفرات بازی: 4-6 نفر

چنانچه به هیجان سرقت از بانک و فیلم‌های دزدان مسلح بانک علاقه‌مند باشید اتاق فرار سرقت از بانک می‌تواند بهترین گزینه شما باشد. این بازی محبوب از مجموعه اسکیپ می در مجتمع کورش واقع شده است. در حین انجام این بازی 1 ساعته فرصت دارید به همراه گروه خود، موجودی مخفی شده یک بانک را کشف کنید. در حین سناریوی این بازی هیجان‌انگیز و در هنگام ارتکاب اشتباه، آژیر سرقت به صدا درآمده و بعد از آن تنها 15 دقیقه فرصت دارید تا قبل از سر رسیدن پلیس فرار کنید. شایان‌ذکر است که درجه سختی این بازی 8 از 10 می‌باشد.

فهرست بهترین اتاق فرارهای تهران را بشناسید

اتاق فرار منفی 4 شهر تهران

مدت زمان بازی: 1 ساعت

تعداد نفرات بازی: 4-6 نفر

بر اساس نظریات موجود می‌توان گفت اتاق فرار منفی 4 یکی از ترسناک‌ترین و بهترین اتاق فرارهای تهران محسوب می‌گردد. اگر به ترس، هیجان و چالش علاقه‌مند هستید، این بازی جذاب برای شما طراحی شده است. اتاق فرار منفی 4 از بازیگران حرفه ای، محیط بزرگ، طراحی و دکوراسیون متفاوت برخوردار بوده و این موارد توانسته‌اند جذابیت‌های این اسکیپ روم را دوچندان کند.

سناریوی این بازی زندگی یک خانواده‌ 3 نفره در دهه 60 را روایت می‌کند که در طبقه منفی 4 یک خانه متروکه زندگی می‌کنند. اتفاقات مرموز و ترسناکی در این خانه رخ داده و با این که پلیس بارها مداخله کرده، متوجه مسئله مشکوکی نشده است. اکنون نوبت شما است که وارد این خانه شده و از صداها و اسرار سر دربیاورید.

اتاق فرار شب سیزدهم شهر تهران

مدت زمان بازی: 60 دقیقه

تعداد نفرات بازی: 4-7 نفر

اتاق فرار شب سیزدهم یک بازی منحصر به فرد با سبک وهم‌آلود است که از درجه سختی 75 برخوردار است. این بازی از دکوراسیونی متفاوت و خیره‌کننده برخوردار بوده و می‌تواند برای شما یک تجربه عمیق را رقم بزند. برای آغاز این لباس لازم است که لباس راحت بپوشید و از پوشیدن لباس‌های موردعلاقه خود خودداری کنید. چنانچه به آسم مبتلا هستید، قبل از شروع بازی مسئله را به بازیگردان اطلاع دهید.

اتاق فرار آرماگدون شهر تهران

مدت زمان بازی: 75 دقیقه

تعداد نفرات بازی: 4-8 نفر

چنانچه در جست و جوی ترسناک‌ترین و بهترین اتاق فرارهای تهران باشید، با نام اتاق فرار آرماگدون مواجه خواهید شد. این بازی مهیج از سبک ترسناک، از حالت سروایوال و درجه سختی 100 بهره‌مند است. چنانچه خود را یک فرد حرفه‌ای دانسته و بیش از 5 باز بازی کرده‌اید، لازم است حتماً این اتاق فرار را امتحان کنید؛ چراکه این اتاق فرار با سبک آخرالزمانی منحصر به فرد خود، می‌تواند شما را غافل‌گیر کند. در این اسکیپ روم، با یک کارگاه متروکه و پر از زامبی مواجه شده و یک فضاسازی کاملاً واقعی را تجربه خواهید کرد.

فهرست بهترین اتاق فرارهای تهران را بشناسید

اتاق فرار کمپ آلفا شهر تهران

مدت زمان بازی: 90 دقیقه

تعداد نفرات بازی: 4-7 نفر

اتاق فرار کمپ آلفا، یکی از جدیدترین و بهترین اتاق فرارهای تهران بوده و از سبک تئاتر تعاملی، هیجان‌انگیز و سای فای برخوردار است. این بازی که با درجه سختی 90 ارائه شده از فضاسازی خیره‌کننده و بستر داستانی عمیق بهره‌مند است.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم جدیدترین، مهیج‌ترین و بهترین اتاق فرارهای تهران را بر اساس تجربیات و نظرهای موجود معرفی کنیم. هر یک از بازی‌های ذکرشده از ویژگی‌ها، دکوراسیون، طراحی و خط داستانی منحصر به فردی برخوردار هستند. شما می‌توانید بر اساس معیارها و سلیقه خود هریک از این بازی‌ها را  انتخاب کرده و لحظات هیجان‌انگیزی را برای خودتان و دوستانتان رقم بزنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج