adexo3
۱۳۹۴۶۶۰
۲ نظر
۱۲۳۲۰
۲ نظر
۱۲۳۲۰
پ

درخواست فوری برای جذب این افراد در آموزش و پرورش

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه‌ای از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرد فارغ‌التحصیلان رشته‌های گردشگری در ردیف‌های استخدامی آزمون سراسری این وزارتخانه قرار بگیرند.

ایسنا: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه‌ای از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرد فارغ‌التحصیلان رشته‌های گردشگری در ردیف‌های استخدامی آزمون سراسری این وزارتخانه قرار بگیرند.

در این نامه که در تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به امضای عزت‌الله ضرغامی - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - رسیده، خطاب به رضامراد صحرایی ـ وزیر آموزش و پرورش ـ آمده است: «فعالیت صنایع گردشگری و هتلداری به صورت دانش‌محور و کاربردی بوده، به طوری که شاخه‌های متنوع گردشگری و روش‌های پذیرایی و مهمان‌نوازی همواره در حال به‌روزرسانی و بهینه‌سازی متناسب با نیازهای روز گردشگران است که این آمار توجه ویژه به مقوله آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص را بیش از پیش ضروری کرده است.

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر هنرستان‌های زیرمجموعه رشته‌های هتل‌داری و گردشگری دایر شده لیکن برای جذب آموزگاران و معلمان متخصص از فارغ التحصیلان این رشته‌ها در ردیف‌های استخدامی آزمون سراسری آن وزارتخانه متناسب با نیاز در واحدهای زیرمجموعه اقدام لازم صورت نگرفته است. همچنین در هنرستان‌ها و مدارس مرتبط به دلیل جذب نشدن نیروی متخصص و استفاده از متخصصان رشته‌های غیرمرتبط قطعاً نتایج مدنظر برای توسعه گردشگری حاصل نمی‌شود.»

ضرغامی در این نامه با اشاره به فراخوان جدید استخدامی وزارت آموزش و پرورش و درج نشدن رشته‌های مرتبط با صنعت گردشگری درخواست کرده است «ضمن اصلاح و درج کد رشته‌های گردشگری و هتل‌داری در ردیف‌های جدید، از ظرفیت متخصصان و فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها در آزمون پیش ‌رو و آزمون‌های بعدی استفاده شود.»

درخواست فوری برای جذب این افراد در آموزش و پرورش

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      باسلام .ببخشید چرا همه رشته های بی ربط باید جذب آموزش و پرورش بشن مگه نهادهای دیگه کارشون چیه چرا هر نهادی رشته مورد نیاز خودشو استخدام نمیکنه .این دور از انصاف نیست که کسی که هتل داری و گردشگری خونده با کسی که آموزش ابتدایی خونده هردو تو این ازمون شرکت کنند؟

    • ناشناس

      سلام چه باید گفت به جای اینکه بگه کلیه رشته های مهندسی وفنی به دلیل آشنائی کامل به ریاضیات و شیمی وفیزیکخوب میتوانند موثر باشند میگه هتلداری و گردشگری
      هم اکنون جوانان زیادی داریم که در رشته های برق و کامپیوتر و مکانیک فارغ التحصیل ممتاز هستند چرا نباید از انها استفاده نمود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج