۱۳۹۴۷۲۱
۲ نظر
۹۷۶
۲ نظر
۹۷۶
پ

آخرین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توجه به معیشت و افزایش حقوق بازنشستگان همزمان با اجرای طرح‌های توسعه درمان دنبال می‌شود.

تسنیم: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توجه به معیشت و افزایش حقوق بازنشستگان همزمان با اجرای طرح‌های توسعه درمان دنبال می‌شود.

آخرین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان

 سیدصولت مرتضوی در آیین تجلیل از بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه سراسر کشور سازمان تأمین اجتماعی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در کشور به جهت کم‌‌توجهی‌‌های گذشته، چالش صندوق‌های بازنشستگی افزایش یافت. وی با تشریح اقدامات دولت مردمی سیزدهم برای رفع ناترازی صندوق‌های بازنشستگی، گفت: در ابتدای دولت، صندوق‌های بازنشستگی 400 هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشتند.

مرتضوی تأکید کرد: برخی از تصفیه مطالبات تأمین اجتماعی از دولت در گذشته در قالب واگذاری شرکت‌های ورشکسته بود و بر بدهی صندوق‌ها افزوده شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با تأکید ریاست جمهوری، بحران‌های مالی صندوق‌ها مرتفع و بزرگترین پرداخت بدهی نظام بانکی در این دولت صورت گرفت. وی با بیان اینکه در دو سال گذشته نزدیک به 800 هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بیمه‌پرداز اضافه شده است، گفت: این مسیر امیدآفرین در سایر صندوق ها نیز دنبال شده است.

مرتضوی افزود: علاوه بر پرداخت بدهی‌ها ضریب پشتیبانی صندوق‌ها را با ایجاد اشتغال پایدار افزایش دادیم. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سیر صعودی بازنشستگی در صندوق‌های مختلف، گفت: تحقق وعده ایجاد اشتغال دولت مردمی سبب کمک به پایداری صندوق‌ها در دو سال اخیر شد.

وی با بیان اینکه در مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی درمان برای بازنشستگان رایگان است، اظهار کرد: توجه به معیشت و افزایش حقوق بازنشستگان همزمان با اجرای طرح‌های توسعه درمان دنبال می‌شود. در این مراسم از بازنشستگان برگزیده سراسر کشور با حضور معاون اول رئیس‌جمهور تقدیر شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      فعلا و در حال حاضر چیزی که گریبانگیر 80% بازنشسته هاست، فقر بخاطر درآمد ناچیز ،هزینه های سنگین درمان بیماری،هزینه های سنگین ازدواج فرزندان، مشکل پیدا کردن شغل دوم، اجاره خانه های سنگین و هزینه های سنگین خورد و خوراک است.
      نمی‌دانم تاکی باز نشسته ها باید آرزوی یک درآمد کافی برای مشکلات خودرا داشته باشند.

    • سیدحسین

      چرا هنگام اعلام افزایش ۲۰٪حقوق تمام اجناس ۴۰ تا۶۰٪ گران میشود رسیدگی نمیشود مردم چه گناهی دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج