۱۳۹۴۹۴۲
۳ نظر
۳۶۷۵
۳ نظر
۳۶۷۵
پ

ترفند جدید آقازاده‌ها برای ساخت ویلا‌های لاکچری در نوشهر

مهرداد خزایی پول مدیرکل منابع طبیعی مازندران منطقه نوشهر بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره ماجرای ساخت ۶۴ دستگاه ویلای غیرمجاز در یکی از روستاهای شهرستان نوشهر اظهار داشت: این ساخت‌‌وسازها با جعل اسناد و بدون مجوز صورت گرفته است.

تسنیم: مدیرکل منابع طبیعی مازندران ـ نوشهر ساخت‌وساز ۶۴ دستگاه ویلا در اراضی ۱۰ هکتاری جلگه‌ای ـ جنگلی در روستای نوشهر را غیر‌مجاز اعلام کرد و گفت: تخریب این مجموعه ویلا با ورود دستگاه قضا در حال انجام است.

ترفند جدید آقازاده‌ها برای ساخت ویلا‌های لاکچری در نوشهر

مهرداد خزایی پول مدیرکل منابع طبیعی مازندران منطقه نوشهر بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره ماجرای ساخت ۶۴ دستگاه ویلای غیرمجاز در یکی از روستاهای شهرستان  نوشهر اظهار داشت: این ساخت‌‌وسازها با جعل اسناد و بدون مجوز صورت گرفته است.

وی افزود: مجموعه اقداماتی که سبب تغییر کاربری این اراضی شده بود، نقض صریح قانون بود‌ و با ورود دستگاه قضایی ساخت وساز در اراضی جلگه‌ای و جنگلی مورد توجه قرار گرفت و در استان شعبه خاصی برای رسیدگی به پرونده‌های اراضی موسوم به 10 هکتاری درنظر گرفته شده است.

مدیرکل منابع طبیعی مازندران ـ نوشهر تصریح کرد: ‌ورود برخی آقازاده‌ها و صرف هزینه‌هایی بابت جعل اسناد و رشوه به ساخت و سازها مشکل‌ساز شده‌ و ورود دستگاه قضایی سبب شد تا پرونده 10 هکتاری‌ به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

خزایی با اشاره به آتش‌سوزی عرصه‌های جنگلی در منطقه نوشهر خاطرنشان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد عمده افرادی که در این حوزه مشغول و فعال می‌شود از اتباع بیگانه هستند و حتی برخی از افرادی که به عنوان چوپان کار می‌کنند، آشنایی با حوزه جنگل و اطفای حریق ندارند.

مدیرکل منابع طبیعی مازندران ـ نوشهر با اظهار اینکه رصدها نشان می‌دهد که بسیاری از آتش‌سوزی و یا قاچاق چوب توسط اتباع غیرمجاز صورت می‌گیرد، گفت: برخی از افرادی که به عنوان موتورچی و یا چارپادار فعالیت می‌کنند، از اتباع بیگانه هستند و به صورت باندی کار می‌کنند.

وی یادآور شد: متأسفانه در برخورد با قاچاقچیان به دلیل تغییر قوانین نتوانستیم در شمال و غرب کشور برخورد مناسبی داشته باشیم اما با تلاش‌های صورت گرفته برخی از قاچاقچیان شناسایی و دستگیر شدند.

خزایی به واگذاری مدیریت پارک ملی ورکاویچ به شهرداری چالوس گفت: دو هزار هکتار این پارک درگیر دفن زباله در پلم کتی است و شهرداری برای مدیریت آن هزینه می‌کند، این طرح قابلیت واگذاری به اشخاص حقیقی را نداشته است.

مدیرکل منابع طبیعی مازندران ـ نوشهر با اظهار اینکه در طرح مدیریت و واگذاری پارک ملی، امکاناتی درنظر گرفته شده است، افزود: 50 هکتار از پارک ملی در حریم شهر چالوس قرار دارد و برای آن پیست دوچرخه سواری، پیاده روی، اسبدوانی، کارتینگ و غیره درنظر گرفته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هوشنگ قاسمی

      ازدستگاه محترم قضاخواهشمندیم بدون هیچ تعارف نام شخص خاطی بااحرازهویت دررسانه ثبت شود تاهیچ گونه حقی ازحق الناس تضییع نشود

    • ناشناس

      چرا به جای اینکه خرابش کنند و کلی هزینه حیف کنن و به جایش تلی از مصالح خراب منظره کریحی به جا بزارن تا چندین سال در محیط بکر ،،زمین و ویلا رو مصادره نمیکنن به نفع بیت‌المال و بزارن مردم استفاده کنند چندین سال،،، سزای قانون شکن مصادره اموال هست نه خراب کردن،،یه بار برا همچین کاری کنن دیگه شاهد هیچ قانون شکنی ساخت ساز بی قانون نیستیم

    • نا شناس

      چرا از اول ساخت‌جلو اینها‌گر فته‌نمی شود‌که این قدر سرمایه هدر نردو وزمین نیز اسیب نبیند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج