۱۳۹۴۹۷۷
۲۱۹
۲۱۹
پ

مشکلی عجیب برای پرچمدار جدید سامسونگ

برخی کاربران گلکسی S۲۴ اولترا از ظاهرشدن یک خط سبزرنگ روی پیکسل‌های نمایشگر خبر دادند.

دیجیاتو: برخی کاربران گلکسی S۲۴ اولترا از ظاهرشدن یک خط سبزرنگ روی پیکسل‌های نمایشگر خبر دادند. یکی از کاربران نیز می‌گوید که یک خط سفید به صورت افقی همراه با یک خط سبز روی نمایشگر گوشی او ظاهر شده است. سامسونگ هنوز بیانیه‌ای درباره این مشکل منتشر نکرده. در چند وقت اخیر، کاربران زیادی از مشکلات نمایشگر این گوشی شکایت داشته‌اند و چنین مسائلی برای شرکتی که خود سازنده صفحه‌نمایش است، چندان مطلوب نیست.

مشکلی عجیب برای پرچمدار جدید سامسونگ

برخی کاربران در ردیت عکس‌هایی از گلکسی S۲۴ اولترا منتشر کرده‌اند که روی نمایشگر آن یک خط سبز عمودی ظاهر شده است. به‌نظر می‌رسد که تنها کاربران آمریکایی این مشکل را گزارش داده‌اند. یکی از کاربران گفته است که وقتی این گوشی را از روی میز برداشت، یک خط سبز به‌طور ناگهانی ظاهر شد. او می‌گوید این گوشی ضربه‌ای نخورده یا داغ نشده بود.

کاربر دیگری نیز گفته است که این مشکل شش روز پس از استفاده از گلکسی S۲۴ اولترا پدید آمد. در این مورد، نه تنها یک خط سبز عمودی، بلکه حتی یک خط سفید افقی نیز ظاهر شده‌ است.

از آنجایی که سامسونگ خود تولیدکننده صفحه‌نمایش‌هاست، بروز چنین مسائلی معمولاً بازخوردهای گسترده‌ای در رسانه‌ها پیدا می‌کند. مدتی پیش، کاربران از رنگ نمایشگر در مقایسه با گوشی‌های قبلی گلکسی شکایت داشتند؛ البته سامسونگ این مورد را رد کرده است و می‌گوید برای طبیعی‌ترکردن رنگ‌ها عمداً حالت Vivid را تغییر داده است.

مشکلی عجیب برای پرچمدار جدید سامسونگ

بروز چنین ایرادی، درحالی‌که تنها اندکی از عرضه این گوشی می‌گذرد، مخصوصاً برای کاربرانی که فقط چند روز آن را خریده‌اند، باعث نارضایتی شده است. به‌نظر می‌رسد که حتی اگر تنظیمات گوشی را به حالت کارخانه برگردانید، این مشکل برطرف نمی‌شود و احتمالاً با یک ایراد سخت‌افزاری مواجه باشیم. البته هنوز مشخص نیست این مشکل چقدر همه‌گیر باشد و باید منتظر بیانیه‌ای از سوی این شرکت کره‌ای باشیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج