۱۳۹۵۱۷۸
۹۰۷۷
۹۰۷۷
پ

رپورتاژ آگهی

پرفروش ترین برند کراتین مو را بشناسید

این مقاله به معرفی پرفروش‌ترین برند‌های کراتین در ایران اختصاص داده شده است تا با مطالعه آن، انتخابی درست و هوشمندانه داشته باشید.

شاهانو؛ کراتینه کردن راهی برای احیا و صافی موها است. تنوع برند کراتین مو به‌طرز چشمگیری افزایش یافته است و ممکن است در چنین موقعیتی، برای خرید کراتین مو دچار سردرگمی شوید. به ‌همین دلیل، این مقاله به معرفی پرفروش‌ترین برند‌های کراتین در ایران اختصاص داده شده است تا با مطالعه آن، انتخابی درست و هوشمندانه داشته باشید. 

پرفروش ترین برند کراتین مو را بشناسید

کراتین مو

استفاده از موادشیمیایی برای تغییر مولکول‌های موهای فر یا مجعد و صاف یا موج‌دارکردن آن‌ها کراتینه‌ کردن مو نامیده می‌شود. کراتینه مو یک روش نیمه دائمی صاف ‌کردن مو است. این روش، با پر کردن شکاف‌هایی که کراتین (پروتئین فیبری موجود در مو) در آن‌ها قرار دارد، موها را صاف‌تر و درخشنده‌تر می‌کند.

مزایای کراتین مو

مزیت کراتینه کردن مو بر دیگر روش‌های صاف کردن مو این است که دیگر روش‌ها، پیوندهای پروتئینی مو را می‌شکنند اما کراتینه کردن مو، پیوندها را از بین نمی‌برد. دیگر مزایای انجام کراتینه مو عبارتند از:

تسریع ترمیم مو

آلودگی محیط، محصولات حالت‌دهنده و گرمای زیاد به موها آسیب می‌رسانند و در صورت عدم درمان، منجر به ریزش و شکستگی بیش‌ازحد مو می‌شوند. کراتین مو، فرایند ترمیم مو را تسریع می‌بخشد.

بهبود حالت‌پذیری مو

این روش درمانی باعث صاف‌شدن، نرمی و لطافت موهای شما می‌شود و موهای شما را تقویت می‌کند. علاوه‌بر این، حالت پذیری مو را بهبود می‌بخشد و مو به‌راحتی گره نمی‌خورد.

کاهش موخوره و خشکی مو

رطوبت و تغذیه ناکافی باعث وزوزی شدن، نامرتبی و خشک شدن مو می‌شود. گاهی اوقات، موها احتمال دارد شکننده شوند. کراتینه تراپی اگر به‌درستی انجام شود، سلامت موها را تضمین می‌کند، موخوره و خشکی مو را از بین می‌برد و ظاهری حجیم به موها می‌بخشد.

انواع کراتینه مو

روش‌های صافی مو با کمک کراتین به چند دسته تقسیم می‌شوند. تفاوت اصلی این روش‌ها نوع مواد مورد استفاده برای کراتینه مو است.

کراتینه صافی

هدف این روش صافی و لختی موهای فر است و به ۲ شکل انجام می‌شود:

  • صافی ژاپنی: کراتین مو ژاپنی برای تمام موها کاربرد دارد. این روش کراتینه خواص بسیار زیادی دارد و با مراقبت اصولی، ماندگاری آن تا یک سال و نیم طول خواهد کشید. موهای فر در این روش که مدت ماندگاری آن بیشتر است و برای مدت طولانی‌تری موها را خوش فرم نگه می‌دارد، بسیار لخت، صاف و ابریشمی می‌شوند. از کراتین مو ژاپنی برای صاف کردن موها و افزایش حالت نرمی آن‌ها استفاده می‌شود که کیفیت بالایی نیز دارد.
  • صافی برزیلی: کراتین موی برزیلی مخصوص موهای وز، فر و مجعد است. کراتین برزیلی فواید زیادی دارد و موخوره‌ها را کامل از بین می‌برد. به کمک کراتین برزیلی می‌توانید موهای خود را از حالت بدم فرم خارج کنید و موهایی صاف، نرم و درخشان داشته باشید.

ماندگاری این روش بالا است و حدودا یک سال طول می‌کشد و به‌دلیل ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد، کراتین مو برزیلی به بهترین و پرطرفدارترین کراتین موجود در بازار تبدیل شده است. البته، میزان لختی مو و ماندگاری آن در این روش به نسبت صافی ژاپنی کمتر است.

کراتین بدو ‌صافی

عملکرد کراتین بدون‌صافی با دیگر کراتین‌ها تفاوت دارد و محدود به از بین بردن وزی مو و رفع حالت فر مو است. یکی از نکات قابل توجه درباره کراتین بدون صافی، ماندگاری کم آن خواهد بود. این کراتین تنها به مدت ۲ ماه ماندگاری دارد و به شما کمک می‌کند که موهای نرمی داشته باشید. بنابراین اگر می‌خواهید از شر موهای فر و وز خود خلاص شوید، می‌توانید از کراتین بدون صافی استفاده کنید.

کراتینه احیاکننده

موادی‌که در کراتینه احیاکننده استفاده می‌شود، علاوه‌بر صافی مو به ترمیم بافت موهای آسیب‌دیده کمک می‌کند. بنابراین اگر موهای فر و وز شما دچار آسیب‌دیدگی و شکنندگی شده است، روش کراتینه احیاکننده را برگزینید.

کراتین اکسپرس

کراتین مو اکسپرس یکی دیگر از انواع کراتین مو با ماندگاری کوتاه مدت محسوب می‌شود. کراتین اکسپرس مناسب افرادی است که موهای صاف یا مجعد آسیب‌پذیر در برابر رطوبت دارند. کراتین مو اکسپرس یک صاف‌کننده کوتاه مدت است که تنها ۶ هفته ماندگاری دارد. بنابراین اگر می‌خواهید موهایی نرم و زیبا داشته باشید استفاده از کراتین مو اکسپرس بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

پرفروش ترین برندهای کراتین مو

تنوع برندهای کراتین در بازار بسیار بالاست و برای خرید کراتین مو، آشنایی با برخی از پرفروش‌‌ترین کراتین‌ها ضروری است:

کراتین پرایم درمال

کراتین پرایم درمال پرفروش‌ترین برند کراتین در ایران است که به‌خاطر آبرسانی قوی، افزایش درخشندگی و صافی و تامین پروتئین موردنیاز موها بسیار موردتوجه آرایشگران قرار گرفته است و از نظر خریداران، یکی از بهترین کراتین‌های موجود در بازار ایران به‌شمار می‎رود. 

پرفروش ترین برند کراتین مو را بشناسید

کراتین پرفکت تورمالین

کراتین پرفکت تورمالین یکی از محصولات صافی مو با اثرگذاری بالا است که در بهبود موهای آسیب دیده تاثیر زیادی دارد. تورمالین موجب کاهش وزی و شکستگی موها و صاف و درخشان شدن آنها می‌شود. ویژگی‌ بارز کراتین تورمالین قدرت صافی و احیا ۹۰ درصدی، عدم آسیب به موهای رنگ‌شده، افزایش درخشندگی و صافی و ماندگاری بالا است.

کراتین پرولا

یکی دیگر از پرفروش‌ترین برندهای کراتین مو در ایران، کراتین پرولا است‎ که با قیمت کمتر نسبت به دیگر برندها و کیفیت بالاتر عرضه می‌شود. این محصول حاوی انواع آمینو اسیدهای ضروری مو است و به تغذیه موهای خشک و آسیب‌دیده و ترمیم و احیای آنها کمک می‌کند. علاوه‌بر این، کراتین پرولا نسبت به سایر برند‌ها موادشیمیایی کمتری دارد.

کراتین لونیکس

یکی از بهترین و قوی‌ترین کراتین‌های موجود در بازار جهانی کراتین لونیکس درنظر گرفته می‌شود، زیرا میزان فرمالدئید و بو و گاز آن بسیار کم است. لونیکس ماندگاری بالایی دارد و به‌دلیل وجود ترکیبات ارگانیک و گیاهی، برای درمان و احیای موهای خشک و آسیب‌دیده بسیار مفید خواهد بود.

کراتین لونیکس حاوی کلاژن، پروتئین و ویتامین‌های لازم برای مو است که به‌جلوگیری از ریزش مو و مبارزه با موخوره و وزی مو کمک می‌کند.

پرفروش ترین برند کراتین مو را بشناسید

کراتین بیوتانیکس پرایم

کراتین بیوتانیکس پرایم یکی از پرفروش‌ترین محصولات مو به‌شمار می‎رود که با فرمولاسیون جدید و قدرتمند قادر به‌بازسازی و ترمیم انواع موهای شکسته، وزوزی و دارای موخوره ‎است. این برند مناسب موهایی است که به‌تازگی رنگ شده‌اند، زیرا ترکیبات این محصول هیچ ضرری به ‌ساختار مو و لایه رنگی موجود بر روی آن وارد نمی‌کنند. ضمن آنکه، پرایم علاوه‌بر صافی و درخشندگی مو، به افزایش حجم و ضخامت مو نیز کمک می‌کند.

خرید بهترین برندهای کراتین مو از شاهانو

انتخاب بهترین برند کراتین مو به شادابی و درخشندگی موها و مبارزه با موهای کدر و آسیب‌دیده کمک می‌کند. مواد مفید موجود در انواع کراتین، موهای شما را تغذیه می‌کنند و آنها را در برابر عوامل آسیب‌رسان مقاوم می‌سازند. شما می‌توانید محصولات کراتینه مو را از فروشگاه اینترنتی شاهانو سفارش دهید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج