۱۳۹۶۱۰۰
۳۱۸
۳۱۸
پ

هجوم سگ‌ها به کنگره جهانی موبایل

سگ رباتیک تکنو داینامیک ۱ محصول دیگر این شرکت در MWC امسال خواهد بود که در طراحی آن از نژاد ژرمن شپرد الهام گرفته می‌شود.

خبر آنلاین: سگ رباتیک تکنو داینامیک ۱ محصول دیگر این شرکت در MWC امسال خواهد بود که در طراحی آن از نژاد ژرمن شپرد الهام گرفته می‌شود.

هجوم سگ‌ها به کنگره جهانی موبایل

تکنو با انتشار بیانیه‌ی مطبوعاتی، علاقه‌مندان به فناوری را به غرفه‌ی خود در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) دعوت کرد. این رویداد از ۲۶ تا ۲۹ فوریه (۷ تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد. در بیانیه‌ی مطبوعاتی تکنو، به محصولات جذابی اشاره شده است که در MWC شاهد رونمایی آن‌ها خواهیم بود.

بر اساس گزارش زومیت، یکی از محصولات تکنو در MWC 2024، گوشی هوشمند مفهومی موسوم‌ به Phantom Ultimate خواهد بود که از نمایشگر رول‌شونده بهره می‌برد. کاربران می‌توانند ابعلاد صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی گوشی تکنو را به ۷٫۱۱ اینچ افزایش دهند.

وقتی نمایشگر فانتوم آلتیمیت رول شود، بخشی از آن به پنل پشتی انتقال می‌یابد که می‌تواند پیام‌های دریافتی را نشان دهد یا به‌عنوان منظره‌یاب برای گرفتن عکس سلفی با دوربین‌های پشتی استفاده شود.

فانتوم آلتیمیت درمقایسه‌با سایر گوشی‌های تاشدنی باریک است و ضخامتش به ۹٫۹ میلی‌متر می‌رسد. ازآنجاکه دستگاه مذکور به‌عنوان مدل مفهومی نمایش داده خواهد شد، مشخص نیست چه زمانی دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. همچنین، قیمت گوشی مذکور را نمی‌دانیم.

سگ رباتیک تکنو داینامیک ۱ محصول دیگر این شرکت در MWC امسال خواهد بود که در طراحی آن از نژاد ژرمن شپرد الهام گرفته می‌شود. Dynamic 1 با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته و حسگرهای قدرتمندش می‌تواند حرکات واقعی و دقیقی انجام دهد و با کمک هوش مصنوعی، دستورهای صوتی را درک کند.

در MWC 2024 تکنو قصد دارد Pocket Go را نیز رونمایی کند. این کنسول بازی دستی با سیستم‌عامل ویندوز به‌همراه عینک واقعیت افزوده عرضه خواهد شد. این محصول به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌ها را در حال حرکت روی نمایشگر مجازی بزرگ در فضای واقعیت افزوده اجرا کنند و از آن لذت ببرند؛ درست مانند کاری که می‌توان با ترکیب کنسول بازی ایسوس مدل ROG Ally و عینک‌های واقعیت افزوده انجام داد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج