۱۳۹۶۲۲۷
۵۹۳
۵۹۳
پ

خرید خودروی رئیس‌جمهور آمریکا با ۱ میلیارد تومان!

لیموزین ریاست جمهوری ایالات متحده که توسط لیندون بی. جانسون، سی و ششمین رئیس‌جمهور آمریکا و ژاکلین کندی، همسر رئیس‌جمهور جان اف. کندی استفاده شده بود، به زودی به حراج گذاشته می‌شود.

خبرآنلاین: لیموزین ریاست جمهوری ایالات متحده که توسط لیندون بی. جانسون، سی و ششمین رئیس‌جمهور آمریکا و ژاکلین کندی، همسر رئیس‌جمهور جان اف. کندی استفاده شده بود، به زودی به حراج گذاشته می‌شود.

خرید خودروی رئیس‌جمهور آمریکا با 1 میلیارد تومان!

امیرمسعود عابدین: این خودرو که بر اساس یک کرایسلر امپریال لبارون ۱۹۶۴ ساخته شده و توسط Ghia به یک لیموزین تبدیل شده، قرار است ماه آینده توسط Mecum به حراج گذاشته شود. طبق گزارش‌ها، این خودرو یکی از ده لیموزینی است که توسط این شرکت ایتالیایی ساخته شده است.

همانطور که گفته شد، این مدل ظاهری کلاسیک و رنگ مشکی دارد که با خطوط طلایی، تضاد جذابی پیدا کرده است. چراغ‌های جلوی رژه قرمز رنگ و خطوط کرومی فراوان از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودرو هستند.

خرید خودروی رئیس‌جمهور آمریکا با 1 میلیارد تومان!

فضای داخلی دارای یک قسمت مخصوص راننده بوده که به شکل مینیمالیستی طراحی شده و با یک صندلی نیمکت مانند چرمی مشکی همراه شده است. ساعت آنالوگ و تعداد انگشت شماری دکمه‌های کنترلی، در کابین خودرو دیده می‌شوند. قسمت سرنشینان عقب با توجه تزئینات چوبی و همچنین روکش‌های چرم، کاملاً مجلل‌تر است.

این دو قسمت توسط یک پنجره پارتیشن الکتریکی از هم جدا شده‌اند. کنترل‌های رادیویی از راه دور و یک ساعت بزرگ در این قسمت وجود دارند.

خرید خودروی رئیس‌جمهور آمریکا با 1 میلیارد تومان!

این خودرو از یک موتور ۶.۸ لیتری V ۸ با قدرت ۳۴۰ اسب بخار بهره می‌برد. این پیشرانه به یک گیربکس سه سرعته اتوماتیک متصل است. این مدل با کارکرد ۱۵۱۰۹ مایل یا ۲۴۳۱۶ کیلومتر به حراج گذاشته می‌شود و طبق گزارشات، حداقل ۱۸۵۰۰ دلار (حدود یک میلیارد تومان) قیمت خواهد داشت.

خرید خودروی رئیس‌جمهور آمریکا با 1 میلیارد تومان!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج