۱۳۹۶۵۱۹
۹۹۹
۹۹۹
پ

کشف شوکه کننده یک دانشمند درباره فرازمینی‌ها

آوی لوب دانشمندی جنجالی است و ادعاهایش در زمینه حیات فرازمینی همواره جنجالی بوده است. او پیش از این مدعی شده بود که شهاب‌سنگی سقوط کرده در اقیانوس فناوری فرازمینی است.

خبرآنلاین: آوی لوب دانشمندی جنجالی است و ادعاهایش در زمینه حیات فرازمینی همواره جنجالی بوده است. او پیش از این مدعی شده بود که شهاب‌سنگی سقوط کرده در اقیانوس فناوری فرازمینی است.

کشف شوکه کننده یک دانشمند درباره فرازمینی‌ها

آوی لوب دانشمند جنجالی دانشگاه هاروارد مدعی شد که شواهدی تازه پیدا کرده است که نشان می‌دهد شهاب‌سنگ سقوط کرده در اقیانوس ردی از یک فناوری فرازمینی است.

 

آوی لوب دانشمندی جنجالی است و ادعاهایش در زمینه حیات فرازمینی همواره جنجالی بوده است. او پیش از این مدعی شده بود که شهاب‌سنگی سقوط کرده در اقیانوس فناوری فرازمینی است.

حالا او در گفتگویی تازه با رادیوی بوستون بر ادعایش پا فشرده و مدعی شده است که شواهدی تازه برای اثبات ادعایش دارد. لوب می‌گوید: «شواهد تازه نشان می‌دهد که شهاب‌سنگ چیزی مثل فضاپیمای وویجر است که توسط بیگانگان فضایی ساخته شده است.»

شهاب‌سنگ مورد اشاره لوب که «IM۱» نام گرفته است، حدود یک دهه پیش در آب‌های اقیانوس آرام در نزدیکی پاپوا گینه نو سقوط کرد و تا سال ۲۰۲۲ و مطرح شدن ادعای لوب مورد توجه قرار نگرفته بود.

این اخترفیزیکدان در تلاشی خستگی‌ناپذیر کف اقیانوس را برای یافتن بقایای شهاب‌سنگ جستجو کرد و سال گذشته مدعی شد که باقیمانده یک جسم کروی از جنس فلز را یافته است که احتمالا متعلق به یک فناوری فضایی است.

او نتایج تحقیقاتش را در ماه اکتبر منتشر کرد که البته بسیاری در جامعه علمی با دیده شک به آن می‌نگرند. بسیاری یافته‌های لوب را اثر کارهای انسانی چون آزمایش‌های اتمی یا حتی خاکستری بسیار معمولی‌تر می‌دانند.

این دانشمند جنجالی به رادیو بوستون می‌گوید: «ترکیبات شیمیایی آن با عناصر موجود در منظومه شمسی متفاوت است. ما ۵۵ عنصر جدول تناوبی را باقیمانده پیدا شده مقایسه کردیم و قطعا عناصر آن بسیار متفاوت است.»

او در پاسخ به کسانی که کارهای او را شبه علم و تئوری توطئه می‌دانند گفت: «ادعاهای من نظریه نیست. البته اگر شما بخشی از این فرایند علمی نباشید و به توجهی که به آن جلب شده حسادت کنید آنگاه شروع به انتقاد می‌کنید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج