۱۳۹۷۳۴۳
۱۰۱۲
۱۰۱۲
پ

پیش‌بینی محسن رضایی از روی کار آمدن ترامپ

محسن رضایی گفت: چرا ملت ایران ۴۵ سال از دستاوردهای پرشور حمایت و دفاع می‌کند؟ این بیانگر این است که ملت ایران در قاب و تصویر جمهوری اسلامی خواسته‌ها و آرمان‌های خود را می‌بیند و به همین دلیل است که همه آن تهدیدات ۱۰۰ سال گذشته در ۴۵ سال جمع شد و روبه‌روی ما قرار گرفت.

فارس: محسن رضایی گفت: چرا ملت ایران ۴۵ سال از دستاوردهای پرشور حمایت و دفاع می‌کند؟ این بیانگر این است که ملت ایران در قاب و تصویر جمهوری اسلامی خواسته‌ها و آرمان‌های خود را می‌بیند و به همین دلیل است که همه آن تهدیدات ۱۰۰ سال گذشته در ۴۵ سال جمع شد و روبه‌روی ما قرار گرفت.

پیش‌بینی محسن رضایی از روی کار آمدن ترامپ

حسن رضایی عصر چهارشنبه در همایش جمعیت زاگرس‌نشینان، ایران را پیشگام همه عرصه‌ها دانست و گفت: گردهمایی امروز نمادی از پیشگامی زاگرس در لبیک به جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، جمهوری اسلامی را ثمره و عصاره بیش از ۱۰۰ سال مبارزات ملت ایران دانست و افزود: عصاره تمام تلاش‌ها از نهضت مشروطه گرفته تا ملی شدن نفت و نهضت ۱۵ خرداد در جمهوری اسلامی آمده، یعنی در استقلال آزادی جمهوری اسلامی خلاصه می‌شود.

رضایی خاطرنشان کرد: همه این شعارها که کارنامه این انقلاب و نهضت است جمع شد و به دست مردی بزرگ به نام امام خمینی (ره) افتاد و با پیروی صادقانه و مخلصانه ملت ایران این درخت کاشته شد.

وی گفت: چرا ملت ایران ۴۵ سال از این دستاوردهای پرشور حمایت و دفاع می‌کند؟ این بیانگر این است که ملت ایران در قاب و تصویر جمهوری اسلامی خواسته‌ها و آرمان‌های خود را می‌بیند و به همین دلیل است که همه آن تهدیدات ۱۰۰ سال گذشته در ۴۵ سال جمع شد و روبه‌روی ما قرار گرفت.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، افزود: انگلیس، شوروی‌ و آمریکا در این ۴۵ سال آمدند که ما را به دوران قاجار و پهلوی برگردانند. ولی به شما اطمینان می‌دهم ایام آینده برای آمریکا و اروپایی‌ مأیوس‌کننده خواهد بود و ایران دیگر به دوران قاجار و پهلوی بر نخواهد گشت.

رضایی گفت: امروز شاید خیلی‌ها از این گرانی‌ها و اوضاع و شرایط اقتصادی تعجب کنند و بگویند چرا این صحبت را می‌کنم، باید بگویم که شما ماه‌ها و سال‌های آینده خواهید دید که رفتار آن‌ها عوض خواهد شد.

وی گفت: همین آمریکا و اروپایی که در این ۴۵ سال هر کاری و هر توطئه‌ای علیه ما طراحی کردند، اما معادله رفتاری آن‌ها با ما عوض شد و خواهید دید که آمریکا و اروپا به این نتیجه می‌رسند که این همه فعالیت و قیل و قال‌هایی که کردند، اما باید معادله جدیدی را با جمهوری اسلامی برقرار کنند تا اگر هم برجامی نوشتند، بیش از ایران به آن پایبند بمانند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، تأکید کرد: ما نه به یمنی‌ها، نه به لبنانی‌ها و نه به حماس دستور دادیم، اما همه آن‌ها می‌گویند که تا ما با ایران رابطه برقرار نکنیم، منطقه و غرب آسیا را نمی‌توانیم اداره کنیم، اما این را صریح و واضح نمی‌گویند، اما از پیام‌هایی که برای ما می‌فرستند کاملاً پیداست.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه عده‌ای می ‌گویند اگر ترامپ آمد چه می‌شود، تأکید کرد: مطمئن باشید اگر هم بیاید، جز همان سال اول که یک قیافه‌ای خواهد گرفت، بیش از اوباما و بایدن به نتیجه می‌رسد، او باید روابط خارجی آمریکا را تغییر دهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج