۱۳۹۷۷۶۰
۳۸۵
۳۸۵
پ

جانبازان را با واردات خودرو بی‌اعتبار نکنید!

در این روزها، مردم کدام جانبازی را دیدند که سوار بنز و بی ام و باشد؟!

اعتمادآنلاین: در این روزها، مردم کدام جانبازی را دیدند که سوار بنز و بی ام و باشد؟!

جانبازان را با واردات خودرو بی‌اعتبار نکنید!

دولت بهار به نقل از روح الله اصل بیگی جانباز جنگ تحمیلی نوشت: در شرایطی که واردات خودروهای خارجی برای مردم عادی ممنوع است با اعلام خبر ثبت نام خودروهای وارداتی ویژه جانبازان ناخودآگاه فضای عمومی تحت تاثیر این خبر قرار گرفته که جانبازان می‌توانند خودرو خارجی اعم از بنز و بی ام و وارد کنند، غافل از این که متوجه نیستند با وضع و اعلام این گونه اخبار بی‌مصرف با دست خود تیشه به ریشه و اعتبار و حیثیت تمام جانبازانی که در راه وطن روح و روان و بعضا هم قسمتی از اعضای بدن خود را فدای این مرز و بوم کردند می زنیم.

با نشر این خبرها جوانان این کشور فکر می کنند همه چیز برای جانبازان گل و بلبل است و همه شرایط نیز برای رفاه و آرامش آنان فراهم است ولی خبر ندارند که به قول آن ضرب المثل معروف  "درونمان خودمان را می سوزانند و برونمان دیگران را"! ولی واقعیت اوضاع این است که اکثریت جانبازان امروزه به سختی امرار و معاش می کنند و زندگی خود را اداره می نمایند تا این که خودروشان هم بنز و بی ام و باشد. 

در این روزها، مردم کدام جانبازی را دیدند که سوار بنز و بی ام و باشد! در قانون واردات اعلامی، دولت پیش بینی کرده برای جانبازان ۷۰ درصد تا سقف ۳۵ هزار یورو یعنی با تبدیل آن به تومان حدودا ۲ میلیارد تومان و برای جانبازان بالای ۵۰ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو یعنی ۱ و نیم میلیارد تومان مورد نیاز است و باید خودشان داشته باشند تا بتواند از این امتیاز استفاده کرده و مجوز واردات داده است. اما با این وضعیت و شرایط چه تعداد و چند نفر جانباز ۷۰ و ۵۰ درصد داریم که از این امتیاز بتوانند استفاده نمایند؟!

امروزه همه می بایست و نیاز دارند مانند مردم سایر کشورها از این امتیازات استفاده نمایند. نباید با انجام این اقدامات ناپخته بی جهت بر سر جانبازان منت گذاشته و روح و روان باقی مانده را از بین برده و مظلومیت و وجهه جانبازان را فدای اعلام این امتیازات بی مصرف و بی خاصیت می کنید و با نشر این اخبار نامناسب در جامعه جایگاه جانبازان بی ادعای کشور را نزد افکار عمومی طور دیگر جلوه می دهید و همه چیز را برای آنان گل و بلبل نشان می دهید!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج