۱۳۹۷۸۲۸
۱۳۰۲۱
۱۳۰۲۱
پ

عکس‌های دختر و داماد بانو چوئی جواهری در قصر

لی سونگ گی و لی دا این، داماد و دختر بازیگر معروف جواهری در قصر هستند که همه ما او را با نام بانو چوئی می شناسیم.

ایلنا: لی سونگ گی و لی دا این، داماد و دختر بازیگر معروف جواهری در قصر هستند که همه ما او را با نام بانو چوئی می شناسیم.

لی سونگ گی و لی دا این، داماد و دختر بازیگر معروف جواهری در قصر هستند که همه ما او را با نام بانو چوئی می شناسیم. همان طور که اشاره شد لی دا این دختر کیون میری معروف است که در ایران با نقش بانو چویی در سریال «جواهری در قصر» شناخته می‌شود.

کیون می ری (به کره‌ای:견미리 به انگلیسی: Kyeon Mi-ri) (زاده ۲۷ ژانویه ۱۹۶۵ – سئول) بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی است. او به دلیل بازی در نقش ملکه ون هو در مجموعه تلویزیونی افسانه جومونگ شناخته شد. همچنین به خاطر نقش خود در سریال جواهری در قصر در نقش ضد قهرمان اصلی فیلم بانو چویی معروف است و در سریال ایسان در نقش بانوهای گیونگ (مادر ایسان) ظاهر شده است.

عکس‌های دختر و داماد بانو چوئی جواهری در قصر

لی سونگ گی (کره‌ای: 이승기؛ زادهٔ ۱۳ ژانویه ۱۹۸۷) خواننده، بازیگر، مجری و انترتینر اهل کره جنوبی است. سونگ گی به عنوان خواننده، آهنگ‌های معروف بی شماری مانند «چون تو خانم منی»، «آیا با من ازدواج می‌کنی»، «بازگشت» و «مرد معمولی» دارد. او بیشتر به عنوان بازیگر شناخته می‌شود و در مناطقی از آسیا با بازی در درام‌های محبوب مانند میراث درخشان (۲۰۰۹)، دوست‌دختر من یک گومیهو است (۲۰۱۰)، پادشاه دو دل (۲۰۱۰)، کتاب خانواده گو (۲۰۱۳)، همگی محاصره شده‌اید (۲۰۱۴)، ادیسه کره‌ای (۲۰۱۸–۲۰۱۷)، بی‌خانمان (۲۰۱۹)، موش (۲۰۲۱) و کافه حقوق (۲۰۲۲) به محبوبیت رسید.

او یکی از اعضای اصلی فصل اول برنامهٔ ۲ روز و ۱ شب از نوامبر ۲۰۰۷ تا فوریه ۲۰۱۲ و مجری برنامه تاک شوی قلب قوی از اکتبر ۲۰۰۹ تا آوریل ۲۰۱۲ بود. موفقیت لی سونگ گی به عنوان خواننده، بازیگر و مجری لقب انترتینر «تهدید سه‌گانه» را برای وی به ارمغان آورد. او برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ در فهرست سلبریتی‌های قدرتمند کره توسط مجلهٔ فوربز در رتبهٔ هفتم، متعاقباً در سال ۲۰۱۱ در رتبهٔ چهارم و در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ در رتبهٔ ششم قرار گرفت.

موفقیت مجموعه‌های تلویزیونی وی، موقعیت او را به عنوان یک ستارهٔ برتر هالیو تثبیت کرد.[۹] او همچنین در فهرست پردرآمدترین بازیگران کره‌ای در سال ۲۰۲۱، در رتبهٔ چهارم قرار دارد. اخیراً، لی سونگ گی به عنوان یکی از ۲۰۰ بازیگر (۱۰۰ مرد و ۱۰۰ زن) در لیست کمپینی که توسط شورای فیلم کره‌ای برگزار می‌شود، انتخاب شده‌است. هدف این پروژه، انتخاب بازیگرانی است که بهترین نماینده و نشان دهندهٔ حال و آیندهٔ فیلم کره‌ای و همچنین معرفی آنها به فیلم‌های خارج از کشور باشند.

در ۱ ژوئن ۲۰۲۱، لی سونگ گی بنا به گزارش‌ها هوک انترتینمنت را ترک کرد و آژانس شخصی خود را با نام هیومن‌مید تأسیس کرد. در ۱۰ ژوئن ۲۰۲۱، هوک انترتینمنت رسماً اعلام کرد که لی سونگ گی یک قرارداد جدید مدیریتی با آن‌ها امضا کرده‌است و از او برای دنبال کردن فعالیت‌های مستقل و خلاقانه از طریق آژانس تک‌نفرهٔ هیومن‌مید خود، پشتیبانی می‌کنند.

دختر بانو چوئی، لی دا این

لی دا-این (کره‌ای: 이다인؛ زادهٔ ایم جو-هی در ۵ نوامبر ۱۹۹۲) بازیگر اهل کره جنوبی است. لی دا-این، دختر بازیگر کیون می ری است. پدرش، لی دونگ-هون، پس از ازدواج با کیون می ری در سال ۱۹۹۸، او و خواهرش لی یو بی را به فرزندی پذیرفت.

عکس های دختر و داماد بانو چوئی

عکس‌های دختر و داماد بانو چوئی جواهری در قصر عکس‌های دختر و داماد بانو چوئی جواهری در قصر

عکس‌های دختر و داماد بانو چوئی جواهری در قصر

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج