۱۳۹۷۸۴۵
۴۶۵
۴۶۵
پ

قاچاقچی مواد مخدر متهم به قتل مادرزن سابقش

قاچاقچی مواد مخدر که متهم است مادر همسر سابقش را به قتل رسانده برای چندمین‌ بار پای میز محاکمه رفت.

اعتماد آنلاین: قاچاقچی مواد مخدر که متهم است مادر همسر سابقش را به قتل رسانده برای چندمین‌ بار پای میز محاکمه رفت.

قاچاقچی مواد مخدر متهم به قتل مادرزن سابقش

متهم که در مرخصی از زندان به قتل متهم شد، ادعا می‌کند در قتل مادرزن سابقش نقشی نداشته و او به دست افراد دیگری کشته شده‌ است.

خانواده زنی میانسال به نام شهلا سال 99 به پلیس گزارش دادند او گم شده ‌است. خانواده شهلا به ماموران گفتند او برای یک قرار ملاقات از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. دو روز بعد جسد سوخته شهلا پیدا و بعد از تایید هویت جسد، تحقیقات برای پیدا کردن عامل قتل آغاز شد.

فرزندان شهلا به پلیس گفتند او برای ملاقات با داماد سابقش به نام آرمان بیرون رفته بود و چون آنها اختلاف مالی داشتند احتمالاً آرمان او را کشته ‌است. بررسی‌های بعدی نشان داد آرمان با یک خواننده مشهور پاپ باجناق بوده و در واقع آرمان مادرزن خواننده پاپ را به قتل رسانده است.

بعد از چند روز تحقیق آرمان شناسایی و بازداشت شد. او گفت با مادرزن سابقش ارتباط داشته اما هیچ نقشی در مرگ او ندارد. با این حال خانواده شهلا مدعی شدند او مرتکب قتل شده ‌است.

با صدور کیفرخواست پرونده به دادگاه کیفری‌ استان تهران رفت. متهم در این مرحله یک بار دیگر قتل را انکار کرد اما دادگاه او را مجرم تشخیص داد و به قصاص محکوم کرد. رأی صادره مورد اعتراض آرمان قرار گرفت و دیوان عالی کشور بعد از بررسی دقیق پرونده اعتراض را قبول و رأی صادره را نقض کرد و پرونده به شعبه هم‌عرض رفت.

محاکمه دوباره

این بار آرمان در شعبه دیگری در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و گفت: چند سال قبل با دختر یک خانواده محترم ازدواج کردم اما چون سابقه مواد مخدر داشتم و عواقب این موضوع رهایم نمی‌کرد، زنم طلاق گرفت. من عاشق او بودم. مدتی بعد به زندان افتادم اما همچنان با دختر شهلا تماس می‌گرفتم. من به 25 سال حبس محکوم شده ‌بودم. زمان حادثه برای مرخصی بیرون آمدم و با شهلا قرار گذاشتم تا اختلاف حساب‌مان را برطرف کنیم. سر قرار که حاضر شد گفتم چند روزی مهلت بدهد، طلبم را از دوستم بگیرم و پول او را بدهم. شهلا گفت موضوع طلبش نیست و گفت دخترش سرطان دارد و برای همین از من خواست دیگر به او زنگ نزم تا دخترش در آرامش درمان شود. بعد هم از هم جدا شدیم و من برگشتم.

متهم گفت: دو روز بعد متوجه شدم شهلا کشته شده و جسدش را سوزانده‌اند. چون مجرمی زندانی هستم، ترسیدم این بار هم به جرم قتل بازداشت شوم برای همین فرار کردم. من هیچ نقشی در قتل شهلا ندارم. شاید افرادی با انگیزه‌ای دیگر او را کشته‌اند. در نهایت قضات برای متهم وثیقه 10 میلیاردی صادر و او را با وثیقه آزاد کردند تا رأی دادگاه صادر شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج