۱۳۹۸۴۷۵
۹۰۰
۹۰۰
پ

جزئیات جدید از قتل با شمشیر در یک دورهمی

تنها متهم پرونده جنایت با شمشیر سامورایی که به نظر می‌رسد تحت تاثیر مواد روانگردان مرتکب دو قتل شده در حال حاضر فقط انجام یکی از قتل‌ها را می‌پذیرد و می‌گوید دوستش را دیگر مقتول پرونده کشته است.

سایت جنایی: تنها متهم پرونده جنایت با شمشیر سامورایی که به نظر می‌رسد تحت تاثیر مواد روانگردان مرتکب دو قتل شده در حال حاضر فقط انجام یکی از قتل‌ها را می‌پذیرد و می‌گوید دوستش را دیگر مقتول پرونده کشته است.

ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد صبح یکی از آخرین روزهای هفته گذشته از اتفاقی عجیب در ساختمانی چند طبقه مطلع شدند. دختری با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفته بود، درخواست کمک کرد و گفت: دوستانم در خانه‌‌ای هستند که اجاره‌ کرده‌ایم و حال و احوال همه‌ ما بد است.

در حالی که شواهد نشان می‌دهد کامبیز در حالت توهم با شمشیر سامورایی مرتکب قتل شده است، خودش هم به خاطر جراحت‌هایی که داشت به بیمارستان انتقال یافت تا پس از بهبودی نسبی مورد تحقیق قرار گیرد.

سرانجام کامبیز که حالش جسمی و روحی‌اش بهتر شده بود در دادسرای جنایی تهران مورد تحقیق قرار گرفت، او گفت: ۲۱ ساله هستم و سابقه ندارم. آن مواد روان‌گردان را که از نوع قارج بود به صورت اینترنتی خریدم و یک و نیم میلیون هم پولش را دادم و فروشنده آن را با پیک فرستاد. دوستی همه ما آنلاین بود و برای طراحی بازی رایانه‌ای و جشن تولد دختری که ساکن تهران بود دور هم جمع شده بودیم. او یک کاراکتر که قهرمان بازی بود را دوست داشت برای همین برای تولدش شمشیر سامورایی که مربوط به آن شخصیت بود، خریدم. پسری که دوست و همشهری من بود بعد از مصرف قارچ بد حال شد. او لباس خودش را پاره کرد و وسایل خانه را به هم ریخت. حتی می‌خواست به آن دختری که فوت شده، تجاوز کند. برای همین آن دختر که مهتاب نام داشت با شمشیر دوستم را کشت. بعد با شمشیر و چاقو خودش را زد و به دست من هم چند ضربه زد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج