۱۳۹۸۹۲۹
۱۹۵
۱۹۵
پ

اعتراض معلولان در نمایشگاه مطبوعات

معمولان در نخستین روز برپایی نمایشگاه مطبوعات با در دست داشتن پلاکاردهایی اعتراض خود را نسبت به عدم اجرای ماده ۲۷ توسط دولت ابراز داشتند.

انصاف نیوز: در نخستین روز نمایشگاه رسانه‌های ایران، گروهی از معلولان با حضور در نمایشگاه و با در دست داشتن نوشته‌هایی از دولت درخواست اجراء ماده ۲۷ را دارند.

در اولین روز برپایی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران جمعی از معلولان با حضور در غرفه‌ی برخی از رسانه‌ها تلاش کردند تا صدای خود را در رسانه‌های کشور انعکاس دهند.

اعتراض معلولان در نمایشگاه مطبوعات

مدیر کمپین معلولان گفت: علت حضور ما در بزرگترین رویداد اطلاعاتی کشور درخواست اجرای ماده ۲۷ قانون مصوب بودجه سال ۹۶ از دولت است. این قانون در زمان محمدباقر نوبخت ریاست وقت سازمان برنامه و بودجه تصویب شد اما سال گذشته دولت این قانون را حذف کرده‌است.

بهروز مروتی افزود: دولت قول داده سال آینده این ردیف بودجه را برگرداند اما این کافی نیست، حتی اگر قانون تصویب شود باید بودجه و اعتبار کافی برای آن در نظر گرفته شود.

او ادامه داد: تا کنون ۹ دوره تجمع سراسری برگزار کردیم و متاسفانه در ۲۴ دی و ۱ استفند ماه برخورد بدی با ما شد. نه تنها تجمع را برهم زدند بلکه هیچ یک از مسئولان پاسخگو نبودند. ۱ بهمن ماه در جلسه ای که با رئیس اداره رفاه و سلامت سازمان برنامه و بودجه داشتیم اعلام کردند که بودجه ای برای این امر در اختیار ندارند و قابل اجرا نیست.

مروتی گفت: طبق قانون باید دستمزد مصوب سالانه به معلولان بسیار شدید، پرداخت شود اما حتی حداقل دستمزد که ۵ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان است را نیز پرداخت نمی کنند و فقط ۵درصد یعنی ۲۷۳ هزار تومان پرداخت می کنند. اجرای این قانون ۶ سال به تعویق افتاده است و دولت بودجه کافی برای اجرای آن را دراختیار ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج