۱۳۹۹۱۱۱
۱ نظر
۷۷۲۲
۱ نظر
۷۷۲۲
پ

جزئیات جدید از دلیل لغو پروازهای حج عمره

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پرواز‌های حج عمره تا پایان امسال انجام نمی‌شود و از لحاظ پروازی و هوایی هیچ مشکلی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پرواز‌های حج عمره تا پایان امسال انجام نمی‌شود و از لحاظ پروازی و هوایی هیچ مشکلی وجود ندارد.

جزئیات جدید از دلیل لغو پروازهای حج عمره

 محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: دولت سیزدهم موضوع حج عمره و حج تمتع  را  تا به امروز دو مرتبه پیگیری کرده است و حج تمتع در سال گذشته  بدون هیچ مشکلی  انجام شده است.

به گفته وی  سازمان هواپیمایی کشوری  بیش از ۱۵۰۰ پرواز بدون هیچ مشکلی به مقاصد جده و مدینه از ۲۱ نقطه کشور انجام داده است.

او می گوید : یکی از ارکان های مهم در این بخش  حوزه پروازی بوده که تا به امروز  سازمان هواپیمایی کشوری آمادگی کامل برای هر تعداد از پروازهای حج را داشته است. هیچ موضوعی در خصوص مشکل بخش پروازی به ما اعلام نشده است و هر زمان که پیگیری می کنیم دلایل و مشکلات  فنی را مطرح می کنند که مجوزهای لازم صادر نشده است.

او گفت: باید وزارت خارجه این موضوع را پیگیری کند اما به قطعیت می گویم  بخش  هوایی مشکلی در این بخش ندارد چراکه سال های سال پرواز به کشور عربستان انجام شده است. به طور قطع پروازهای حج عمره تا پایان امسال انجام نمی شود.

 محمدی بخش همچنین گفت: سازمان هواپیمایی کشوری برنامه ریزی لازم برای سفرهای نوروزی از جمله پیگیری برای افزایش ظرفیت ناوگان، سر خط آوردن هواپیماها و رایزنی با شرکت های هواپیمایی برای ارائه تسهیلات رفاهی و برنامه ریزی پروازهای داخلی و خارجی را انجام داده  است.

او گفت: در تعطیلات هفته گذشته پروازها به خوبی انجام شد و امسال کار فوق العاده ای که مقرر شده بود انجام شود رساندن تعداد ناوگان به ۲۵۰ فروند بود که متاسفانه به دلیل آنکه قطعات سه ماه با تاخیر از گمرک ترخیص شد با وقفه طولانی روبرو شدیم‌. تمام تلاش خود را می کنیم که حداقل  ۱۸۶ فروند را تا پایان سال وارد خط کنیم که از این تعداد ۱۵۰ فروند مسافری است.

به گفته وی طبق برنامه ریزی که انجام داده بودیم در تعطیلات هفته گذشته هیچ مشکلی درباره برنامه ریزی برای جابه جایی مسافران وجود نداشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      هواپیماهای ایران ازنظرسعودی خارج رده وغیرایمن هستندواجازه پروازدرآسمان عربستان راندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج