۱۳۹۹۴۲۲
۵۷۶
۵۷۶
پ

پشت‌پرده اختلاف شورای وحدت با شورای ائتلاف

متکی علت اختلاف نظر با شورای وحدت و شورای ائتلاف را تشریح کرد.

ایسنا: متکی علت اختلاف نظر با شورای وحدت و شورای ائتلاف را تشریح کرد.

پشت‌پرده اختلاف شورای وحدت با شورای ائتلاف

منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت، با حضور در نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگویی اظهار کرد: فردا یک نفر به لیست ۲۹ نفره شورای وحدت اضافه می‌شود. این یک نفر جزو بانوانی است که باید نام‌شان در این فهرست قرار گیرد.

وی افزود: در استان‌ها بررسی‌ها در مراحل پایانی قرار دارد و اسامی هر حوزه انتخابیه از امروز به ما اعلام می‌شود تا اقدام نهایی در این زمینه انجام شود.

سخنگوی شورای وحدت یادآور شد: کسانی که در فهرست مستقل شورای وحدت هستند براساس انتخاب هیئت عالی شورای وحدت انتخاب شدند و یک لیست مستقل است که براساس نیازهای کشور و کمیسیون‌ها تعریف شده است. از صدها مصاحبه انجام‌شده، افراد براساس تخصص‌ها دسته‌بندی و در کمیسیون‌های مختلف قرار گرفتند.

متکی تاکید کرد: انتخاب میان افراد متقاضی هر کمیسیون انجام شده و سحرگاه امروز فهرست ما مشخص شد. این فهرست مستقل است اما تشکل‌ها و جریان‌ها مجاز هستند که کسی یا کسانی از این فهرست را در لیست خود قرار دهند، مگر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب.

وی در توضیح علت اختلاف نظر با شورای ائتلاف، تصریح کرد: ما در مجموعه گفت‌وگوهایی که با جریان‌های مختلف اصولگرایی داشتیم به احساس کردیم برخی از این دوستان هیچگونه آمادگی برای همراهی و همگرایی ندارند، چون معتقد بودند فهرستی که تهیه کردند خیلی خوب است و مشکلی ندارد. بنابراین تلقی ما این بود که نمی‌توانیم مشارکتی با این دوستان داشته باشیم.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان تأکید کرد: شورای وحدت موضع خود را درباره سرلیستی روشن کرده است و همه کسانی که در این فهرست قرار می‌گیرند، سرلیست هستند.

متکی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال قرارگرفتن محمدرضا باهنر در فهرست شورای وحدت در کرمان، اظهار کرد: انتخاب نامزدها در استان‌ها برعهده شورای وحدت استان‌هاست‌. اگر شورای وحدت استان به نتیجه نهایی درباره نامزد یا نامزدها در چارچوب دستورالعمل شورای وحدت، برسد با آنان مخالفتی نداریم. اما اگر در موردی به اختلاف برسند یا نتوانند تصمیم بگیرند، از تهران به این موضوع رسیدگی می‌شود و کرمان از این قاعده مستثنی نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج