۱۳۹۹۸۵۰
۳۹۵
۳۹۵
پ

افشاگری از راز بزرگ یک گروه هکر چینی

روزنامه گاردین در گزارشی نوشت: یک افشاگری بزرگ در دنیای سایبری، پرده از راز گروهی از هکرهای چینی به نام “مندلسون” برداشته است.

شفقنا: روزنامه گاردین در گزارشی نوشت: یک افشاگری بزرگ در دنیای سایبری، پرده از راز گروهی از هکرهای چینی به نام “مندلسون” برداشته است.

 افشاگری از راز بزرگ یک گروه هکر چینی

این گروه با ارائه خدمات هک سفارشی، به مشتریان خود در سرقت اطلاعات، جاسوسی و اخاذی کمک می‌کرده است. اطلاعات فاش شده شامل جزئیات مربوط به مشتریان، روش‌ها و ابزارهای هک این گروه می‌شود. این افشاگری نگرانی‌هایی را در مورد گستردگی فعالیت‌های هک چینی و خطرات آن برای امنیت سایبری در سراسر جهان ایجاد کرده است.

 گاردین نوشت: گروه مندلسون از سال ۲۰۱۳ فعال بوده و طیف وسیعی از مشتریان، از جمله دولت‌ها، شرکت‌ها و افراد را در سراسر جهان تحت پوشش قرار داده است. این گروه از روش‌های مختلفی برای هک کردن سیستم‌ها، از جمله مهندسی اجتماعی، حملات فیشینگ و بدافزار استفاده می‌کرده است.

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که گروه مندلسون در حملات سایبری علیه تعدادی از کشورهای غربی، از جمله ایالات متحده، انگلیس و استرالیا دست داشته است. این افشاگری بار دیگر توجه را به موضوع تهدیدات سایبری چینی جلب کرده است.

اهمیت:

این افشاگری اطلاعات ارزشمندی را در مورد فعالیت‌های گروه‌های هکر چینی در اختیار مقامات و متخصصان امنیت سایبری قرار می‌دهد. این اطلاعات می‌تواند برای مقابله با این تهدیدات و ارتقای امنیت سایبری در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد.

عواقب:

هنوز مشخص نیست که این افشاگری چه عواقبی برای گروه مندلسون و مشتریان آن خواهد داشت. با این حال، این احتمال وجود دارد که این افشاگری منجر به تحقیقات و اقدامات قانونی علیه این گروه شود.

ملاحظات:

این افشاگری بار دیگر نشان می‌دهد که تهدیدات سایبری یک چالش جدی برای امنیت ملی و بین‌المللی است. لازم است که دولت‌ها، شرکت‌ها و افراد برای مقابله با این تهدیدات اقدامات لازم را انجام دهند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج