۱۳۹۹۸۵۲
۳۰۵
۳۰۵
پ

آملی لاریجانی: باید قدر جمهوری اسلامی را بدانیم

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام اصل کار را حضور در انتخابات دانست و گفت: مردم با وجود همه مشکلات نظام خود را قبول دارند و برای اقتدار و امنیت بیشتر با شرکت در انتخابات به آن کمک می‌کنند.

مهر: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام اصل کار را حضور در انتخابات دانست و گفت: مردم با وجود همه مشکلات نظام خود را قبول دارند و برای اقتدار و امنیت بیشتر با شرکت در انتخابات به آن کمک می‌کنند.

آملی لاریجانی: باید قدر جمهوری اسلامی را بدانیم

صادق آملی لاریجانی عصر جمعه در صحن امام زاده عبدالحق زیراب سوادکوه، ضمن یاد از بزرگان و علما شهرستان سوادکوه (آیت الله نظری و آیت الله صالحی)، میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را تبریک گفت.

 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در رابطه با عظمت مقام امامت و امام مهدی عج با اشاره به روایتی با بیان اینکه مقام امامت انتخابی نبوده بلکه امامان در باطن واجد شرایط عظیمی بودند که آنها را شایسته امر امامت کرده است، افزود: امامت خلیفه الله، زمام دین، عزت مؤمنان و اساس اسلام است و وجود امام زمان (عج)، عصاره این امامت و وراثت انبیا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه خداوند پیامبر خاتم را فرستاد تا بر همه ادیان غالب شود، خاطرنشان کرد: اکنون این گونه نیست، پس ما منتظریم برای حقیقتی که او بیابد و موجب غلبه دین اسلام بر همه مذاهب و ادیان شود و ظهور حق مطلق شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در رابطه با اهمیت امر انتخابات با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام است، تصریح کرد: مساله حضور در انتخابات وظیفه است چراکه انتخابات در اقتدار و امنیت ملی کشور تأثیر دارد و اگر دشمن ضعفی را ملاحظه کند، از همانجا به ما ضربه خواهد زد.

وی با بیان اینکه باید قدر نظام جمهوری اسلامی را بدانیم و آن غیر از عمل برخی مدیران است که از آن گلایه داریم و حق است، به فشار اقتصادی و تورم عجیب و غریب اشاره کرد و گفت: مدیران موظف هستند که برای رفع این مسائل اقدام کنند اما همه اینها در یک بستر امن ممکن خواهد بود.

آملی لاریجانی با اذعان بر اینکه اصل جمهوری اسلامی بر اساس توحید، معاد و ولایت است، افزود: نباید تنها پرچم شیعه که در این کشور برافراشته است، بر زمین بیافتد و همه در انتخابات شرکت می‌کنیم و به اصلح رأی می‌دهیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اصل کار را حضور در انتخابات دانست و گفت: مردم با وجود همه مشکلات نظام خود را قبول دارند و برای اقتدار و امنیت بیشتر با شرکت در انتخابات به آن کمک می‌کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج