۱۳۹۹۸۸۷
۱۱۴۶
۱۱۴۶
پ

ماجرای زنی که برای قتل شوهرش آدمکش اجیر کرد

زنی که برای قتل شوهرش آدمکش اجیر کرد چون با مهاجرت او مخالف بود، از سوی قضات دادگاه کیفری استان تهران به حبس محکوم شد.

اعتماد آنلاین: زنی که برای قتل شوهرش آدمکش اجیر کرد چون با مهاجرت او مخالف بود، از سوی قضات دادگاه کیفری استان تهران به حبس محکوم شد.

ماجرای زنی که برای قتل شوهرش آدمکش اجیر کرد

این زن متهم است چون قصد داشت به همراه دخترش به کشور خارجی مهاجرت کند و شوهرش حاضر نبود هزینه آن را بپردازد دو آدمکش اجیر کرد تا بعد از قتل شوهرش بتواند اموال او را تصاحب کند.

زنی به نام یاسمن یک سال قبل به ماموران خبر داد شوهرش در خانه‌شان در شرق تهران به قتل رسیده ‌است. این زن مدعی شد در خانه نبوده و زمانی که به منزل بازگشته با جسد شوهرش منوچهر روبه‌رو شده ‌است.

یاسمن به پلیس گفت: من و دخترم به خاطر اینکه دخترم دانشگاه قبول شده، جشن گرفته بودیم و با دوستان او بیرون از خانه بودیم. وقتی برگشتیم با جسد شوهرم روبه‌رو شدیم. مقداری طلا و دلار نیز از خانه مفقود شده‌ است.

پلیس دوربین‌های مداربسته را بررسی کرد و مشخص شد دو مرد نقابدار وارد خانه شده و منوچهر را به قتل رسانده‌اند. به این ترتیب پرونده به جریان افتاد. تحقیقات نشان داد منوچهر خفه شده‌ است؛ اما این همه یافته پلیس نبود. کارآگاهان متوجه شدند درگیری‌هایی بین منوچهر و همسرش وجود داشته و احتمالاً یاسمن در قتل نقش دارد.

این زن تحت نظر قرار گرفت و مشخص شد او چندین بار با مردی غریبه ارتباط گرفته‌ است. وقتی ماموران آن مرد را بازداشت کردند، مشخص شد آدمکشی است که از طرف یاسمن برای قتل شوهرش اجیر شده‌ بود. در نهایت دو مرد به نام‌های فرهاد و میثم که در این قتل دست داشتند بازداشت شدند و اعتراف کردند از طرف یاسمن اجیر شده‌اند.

یاسمن مدعی شد از قتل خبر ندارد و دو مرد دروغ می‌گویند. او گفت: شوهرم مرد پولداری بود. دخترم به‌تازگی دانشگاه قبول شده بود و  تصمیم داشت به خارج از کشور مهاجرت کند. من و دخترم نمی‌‌خواستیم در ایران بمانیم؛ اما شوهرم مخالف مهاجرت بود. وقتی من و دخترم برای مهاجرت اقدام کردیم، شوهرم گفت پولی در اختیارمان قرار نمی‌دهد. همین موضوع باعث اختلاف‌های شدید میان من و همسرم شده بود؛ ولی اختلاف‌ها در حدی نبود که راضی به مرگش باشم. من نمی‌دانم چه کسی او را کشته است.

فرهاد و میثم در اعترافات‌شان گفتند در قبال دریافت پول حاضر به قتل شدند و فرمان قتل را یاسمن صادر کرد. به این ترتیب پرونده سه متهم برای محاکمه به شعبه 13 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داده شد.

در جلسه رسیدگی بعد از اینکه اولیای‌ دم درخواست قصاص کردند، فرهاد در جایگاه قرار گرفت. او که پیشتر به قتل اعتراف کرده‌ بود، این‌ بار اعترافاتش را پس گرفت و گفت: دوستم میثم گفت زنی حاضر است برای قتل شوهرش 500 میلیون تومان بدهد. من هم قبول کردم مشارکت کنم. روز حادثه به خانه مقتول رفتیم. وقتی با او درگیر شدیم مقتول مقاومت کرد و با تسمه به ما حمله کرد ما هم ترسیدیم و فرار کردیم. وقتی از خانه بیرون آمدیم، یک مرد ناشناس مقابل در ایستاده بود تا مطمئن شود ما کارمان را درست انجام داده‌ایم. ممکن است او بعد از ما وارد خانه شده و منوچهر را کشته باشد.

میثم نیز همین گفته‌ها را تکرار کرد و اتهامش را قبول نکرد. وقتی نوبت به یاسمن رسید، او اتهام معاونت در قتل را رد کرد و گفت: من با شوهرم مشکل داشتم ولی راضی به مرگ او نبودم. این دو نفر دروغ می‌گویند.

این بار قضات به دادسرا دستور دادند تا درباره نفر چهارم تحقیقات گسترده‌ای انجام شود؛ اما دادسرا اعلام کرد نفر چهارمی در پرونده نیست. بنابراین یک بار دیگر متهمان پای میز محاکمه رفتند و بعد از بیان آخرین دفاعیات، قضات فرهاد را به قصاص محکوم کردند. میثم و یاسمن نیز هر کدام به 10 سال حبس محکوم شدند.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج