۱۳۹۹۹۵۱
۱۷ نظر
۴۸۷۷۰
۱۷ نظر
۴۸۷۷۰
پ

مهمانی تازه مهران مدیری، ظاهرا پرطرفدار شده است

برنامه اسکارِ مهران مدیری به فصل سوم رسیده و می‌شود گفت که این بار برخلاف فصل دوم که با استقبال مخاطب روبرو نشد با فصلی محبوب مواجهیم، شرکت‌کنندگان این فصل، نیکی مظفری، امیر کاظمی، امیرعلی نبویان و فرناز رهنما هستند.

برترین‌ها: برنامه اسکارِ مهران مدیری به فصل سوم رسیده و می‌شود گفت که این بار برخلاف فصل دوم که با استقبال مخاطب روبرو نشد با فصلی محبوب مواجهیم، شرکت‌کنندگان این فصل، نیکی مظفری، امیر کاظمی، امیرعلی نبویان و فرناز رهنما هستند. 

مهمانی تازه مهران مدیری، ظاهرا پرطرفدار شده است

نبویان که خب این روزها بیلبوردهای زیادی هم در سطح شهر دارد و اصلا از همان زمان رادیو هفت در شبکه آموزش نشان داده بود که قابلیت محبوب شدن دارد، چهره او و طرز بیان و البته کاراکتر ماخوذ به حیا و با پرستیژی که از خودش به نمایش می‌گذارد، به محبوبیت او دامن زده است. او این بار هم در اسکار در آن بخش مربوط به "ادبی صحبت کردن" تبحر خودش را نشان داد و توانست توجه مخاطب را به خودش جلب کند.

دیگر شرکت‌کننده خبرساز این فصل اسکار،فرناز رهنماست، او حضوری صمیمی و بی‌واسطه در برنامه داشته، نمونه‌اش کل‌کل‌هایی که با نیما شعبان‌نژاد دارد و البته انتشار همزمان یک گفتگو از او با ماهنامه فیلم امروز و افشاگری او درباره سانسورهایی که در سریال ساختمان پزشکان رخ داده هم  به توجه مخاطبان برنامه نسبت به او دامن زده است. نکته آخر درباره رهنما تغییر نکردن چهره‌اش و تن ندادن به جراحی‌های زیبایی‌ست که مورد توجه قرار گرفته است.

اما سورپرایز این فصل اسکار، شاید امیر کاظمی باشد که ظاهرا ارتباطات صمیمی‌ای با نیما شعبان‌نژاد دارد و اصلا آن بخش مربوط به "دم" خیلی وایرال شده است، او برخلاف کاراکترش در آثار سروش صحت، اینجا به شدت پرانرژی و بازیگوش است و به گرم شدن برنامه کمک کرده است.

درباره نیکی مظفری اما شاید باید گفت که خنثی‌ترین عضو این چهار نفر است.

در ادامه چند نظر راجع به این فصل اسکار از توئیتر آورده‌ایم:

 نوید به این شکل نوشت: «‌در مسابقه اسکار مهران مدیری..در بخشی قرار بود که شرکت کننده‌گان(همه‌گی از چهره‌های شناخته شده سینما و تلوزیون) به شکلی ادبی پاسخ‌ها را بیان کنند.به جز امیرعلی نبویان که خودش نویسنده است،مابقی به شکلی فاجعه بار ادبیات را می‌شناختند و ادبیت داشتند.»

دریا با تایید خوب بودن این سری از برنامه اسکار گفت: «اینقدر سر اسکار این قسمت خندیدم که فکم درد گرفت.هم گروه خوبین هم ترکیب مدیری و شعبان‌نژاد این بار خیلی خوب دراومده»

شوخی کیمیا هم در نوع خودش جالب بود:«فصل سوم اسکار دقیقا اینطوریه که قشنگ مشخصه مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد فَن مهمون‌ها هستند و همه با هم خیلی حال میکنند. والله که ما هم فن بی چون و چرای هر ۶ تاشون هستیم. اصن تقریبا همشون کراش‌های نوجوونی ما بودند.»

اما فرهاد برخلاف بقیه اجرای مدیری را نشانه رفت و به شکلی از او انتقاد کرد:««اسکار» مهران مدیری با این‌که در نوع خودش جالبه و چالش‌های بامزه‌ای داره ولی یه چیزاییش رو اعصابمه و حس توهین به شعورم رو می‌ده. انگار جلوی مدیری رو تو خیابون گرفتن گفتن بیا این برنامه رو اجرا کن. هیچ اطلاعاتی در مورد برنامه‌ش نداره مدام گیج می‌زنه. هی می‌گه وقت نداریم زود باشید»

میلاد هم کنایه جالبی به مدیری زد:«‌رفیقمون ایده برنامه ش کپی، اسم برنامه ش کپی، جایزه ش کپی؛ اونوقت میگه با تشکر از اتاق فکر‌ خلاقمون»

روژان به این دو دلیل دیدن این سری از برنامه اسکار را پیشنهاد کرد:«دیدن فصل سوم قسمت دوم اسکار به جهت فرح بخش شدن دلتون پیشنهاد میشه… 

پ.ن:امیر کاظمی خیلی با جنبه‌ست

پ.ن ۲: امیرعلی نبویان اقا ، جنتلمن ، مودب»

توئیت علی هر کسی را به فکر فرو می‌برد؛ او به نکته‌ای اشاره کرد که شاید خیلی‌ها به آن توجه‌ی نداشتند. علی به این شکل نوشت:«عادت ندارم تعداد استفاده از جنسیت و نژاد رو توی فیلم‌ها متر کنم ولی تیتراژ شوی جدید اُسکار مهران مدیری

حدود ١۵تا عکس بازیگر و کارگردان مطرح سینما رو نشون میده حتی یک دونه زن توش نیس!

همیشه خلاف جهت جامعه

قشنگ مُوید نقش‌هایی که توی سریال‌هاش بهشون داده،

یک عده پول‌دوست،بیکار،ادایی»

در ادامه هم به تحلیل استایل مهمانان و حاضران برنامه اُسکار می‌پردازیم.

* این بخش را از صفحه اینستاگرامی طراحان لباس برداشته‌ایم و به زبان محاوره‌ای نوشته شده است: 

سحر ولدبیگی که در هر دو لوکیشن اوت‌فیتی مناسب رو ازش شاهد بودیم، در قسمت استودیو با پوششی فرمال و پالت رنگی پایه ظاهر شد و در ویلا هم سراغ آیتم‌های کژوال با پالت رنگی پاستلی رفت که هم‌راستا با کارکترش بود.

مهمانی تازه مهران مدیری، ظاهرا پرطرفدار شده است

نیما شعبان‌نژاد که بخشی از اجرای برنامه به عهده‌ی ایشون هست، مثل همیشه انتخاب‌هایی دراماتیک داشت و برای حضور در استودیو کت و شلوار رو با جوراب‌های رنگی و مدل عینک متفاوت ترکیب کرد و در ویلا هم با آیتم‌های کژوال دیده میشه که درعین تناسب، استایل شخصی خودش را حفظ کرده است.

مهمانی تازه مهران مدیری، ظاهرا پرطرفدار شده است

فرناز رهنما در ویلا نسبت به استودیو رسمی‌تر ظاهر شد اما باتوجه به انتخاب‌های درست آیتم‌ها و چینش مناسب اون‌ها درکنار هم، میتونیم ایشون رو به‌عنوان یکی از خوش‌پوش‌ها نام ببریم.

مهمانی تازه مهران مدیری، ظاهرا پرطرفدار شده است

امیرعلی نبویان هم در بین افراد حاضر در مسابقه امتیاز بالایی از نظر هماهنگی بین آیتم‌ها، کارکتر و موقعیت لوکیشن‌ها دریافت میکنه و میتونیم بگیم درک درستی از فرمت برنامه داشته است.

مهمانی تازه مهران مدیری، ظاهرا پرطرفدار شده است

امیر کاظمی از دیگر افراد خوش‌پوش این رئالیتی‌شو بود و استایلی منسجم در هر دو موقعیت ازش شاهد بودیم و استفاده از جوراب‌های فانتزی مثل نیما شعبان‌نژاد در هماهنگی با شخصیتش بود

مهمانی تازه مهران مدیری، ظاهرا پرطرفدار شده است

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اسکارعالیه😘🥰

    • ناشناس

      خیلی برنامه چرتی هست، کاملا تکراری و یه چیزی تو مایه های دورهمی، ولی دورهمی خوب بود

      پاسخ ها

      • ناشناس

        کل برنامه های اینترنتی شده دعوت از بازیگران و نوشابه باز کردن خودشون برای خودشون برنامه های صدا سیما هم که بدتر

    • ناشناس

      واقعاً مهم نیست که چه جور برنامه ایه....!!!!!
      مهم اینه که آقای مدیری شروع به کار کردن و از این بابت واقعاً خوشحالم...!!!! از آقای مدیری و دیگر هنرمندان عزیز مون و دست اندرکاران این مجموعه کمال تشکر را دارم و از صمیم قلبم براشون بهترین ها رو آرزو میکنم....

    • ناشناس

      واقعا عالیه منی که کل سال ی باربیشتر از ته دل نمیخندم با دیدن برنامه اسکار فقط نیشم بازه پولت حلالت مدیری عزیز ......

    • ناشناس

      عالی عالی عالی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بسیار عالی وبرنامه جذاب وبا تشکر از آقای مهران مدیری

    • ناشناس

      باور کنید برنامه خودمونی عمو مهران رجبی جذاب تره تا این فکر کنم این برنامه هم پولی باشه ولی عمو رجب مفتکی هست برنامش

    • ناشناس

      مسخرس برنامش
      مدیری تموم شدس

    • ناشناس

      برنامه ی خوبیه

    • حسن قاسمی

      بدون پول کار می کنه شوخی می کنی پس بودجه میلیاردی صدا و سیما چی اتفاقا برنامه های خارج از صدا و سیما پول زیادی پرداخت نمی کنند و با پول بخش خصوصی ساخته می شه

    • باران

      در اسکار همه خوبن جز مدیری
      لحن صحبتش با اطرافیان بسیار تحقیر آمیز و توهین کننده ست

    • فرهاد

      قشنگه فقط مهمونهای اینسری بی ادب تشریف دارند و احترام بزرگتر حالیشون نیست البته غیر از خانم مظفری

    • ناشناس

      بجز چند بازیگر مثل امیرعلی نبویان بقیه چرت وبی معناست فقط وقت پرکن جهت بجیب زدن پول میلیاردی است این روش مدیری است مغرور .گوشت تلخ مسخره کن ایران ودیگر هیچ ...‌

    • ناشناس

      اسکار عااااالیه حتما ببینید

    • ناشناس

      اسکارعالیه

    • ناشناس

      عالی هستی آقای مدیری عزیز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج